Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@08:31:34 GMT

بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانک توسعه تعاون

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۶۲۶

بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانک توسعه تعاون

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان از بخشودگی جرایم دیرکرد تسهیلات بانک توسعه تعاون خبر داد.

«محمدرضا شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، در خصوص بخشودگی جرایم بانک توسعه تعاون گفت: در خصوص مطالبات غیرجاری و یا تسهیلاتی که به موقع بازپرداخت نشدند دو بند قانونی در بانک قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان تصریح کرد: براساس بند خ تبصره 33 قانون برنامه سال 1398 تمامی کشاورزان خسارت‎دیده از تاریخ یکم مهرماه سال 1396 تا پایان شهریور ماه سال جاری در صورتی که مطالبات خود را تعیین تکلیف نکردند، می توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

 

وی افزود:  دبیرخانه جهاد کشاورزی شهرستان‎ها لیست این دسته از کشاورزان را در اختیار بانک توسعه تعاون قرار می دهد و بانک با بخشش سود اولیه و سود زمان تأخیر و بخشش 6 درصدی جریمه تأخیر می‎ تواند اصل تسهیلات را به مدت 36 ماه امهال کند.

 

شریفی اذعان کرد: براساس بند ل تبصره 16 قانون برنامه تمامی بدهکارانی که سررسید بدهی آنها قبل از سال 95 و در طول سال 95 بوده با پرداخت اصل تسهیلات می توانند بدهی خود را تسویه کنند البته بند لام تبصره 16 برای بدهی های زیر یک میلیارد ریال است.

 

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان با بیان اینکه براساس بند الف تبصره 18 در سه بخش اقتصادی، کشاورزی و صنعت و معدن و گردشگری تسهیلات اشتغال با نرخ سود هفت الی 15 درصد ارائه می‎شود، ابراز کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات با مراجعه به بانک توسعه تعاون می‎ توانند از تسهیلات این بخش بهره مند شوند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم مسجد کانون های مساجد عزاداری خبرگزاری شبستان امام حسین ع خطبه نماز جمعه تسهیلات ارزان قیمت بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و ... مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و ... نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین