Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:59:25 GMT

برتری پرسپولیس مقابل سایپا با دبل علیپور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۹۱۰

دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سایپا با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، جونیور براندائو و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب سایپا: احمد گوهری، آرمان رمضانی، مصطفی ناییج پور، مجتبی لطفی، کمال نیکخوی، محمدرضا سلیمانی، روزبه شاه علیدوست، محمد شریفی، معین عباسیان، سعید محمدی فر و مجید علیاری.

این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های این بازی تدارکاتی توسط علی علیپور در دقایق ۵۷ و ۷۳ به ثمر رسید. حسین ماهینی و آدام همتی در دقیقه ۷۸ به جای شجاع خلیل‌زاده و مهدی شیری وارد زمین شدند. همچنین در ادامه بازی، مهدی عبدی هم جایگزین فرشاد احمدزاده شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا و پس فردا استراحت می‌کند و روز چهارشنبه، دو جلسه تمرین را در دستور کار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی پرسپولیس سایپا دوستانه کالدرون علیپور هفده شهریور سامانه سماح اسماعیل بخشی ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

به گزارش طرفداری، رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

ایرنا نوشت: داستان تعداد کارت زرد های رامین رضاییان در ساعات گذشته ، تبدیل به یکی از موضوعات جنجالی دیگر فوتبال ایران شده است.

این بازیکن در حالی امروز مقابل ملوان با کارت زرد داور جریمه شد که رسانه ها مدعی بودند ، رامین با دریافت این کارت زرد از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس به علت ۴ کارته شدن، محروم خواهد شد.

خبر محرومیت با واکنش‌ این بازیکن در فضای مجازی رو به رو شد و رامین با انتشار یک استوری مدعی شد که تنها سه کارت زرد دریافت کرده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟!

طبق داده های سایت های آماری رامین رضاییان در دیدار زیر با کارت زرد داور جریمه شده :

????دقیقه 56 برابر نساجی
????دقیقه 96 برابر پرسپولیس 
????دقیقه 93 برابر آلومینیوم
????دقیقه 90 برابر هوادار
????دقیقه 50 برابر ملوان

باشگاه سپاهان مدعی است که  رامین رضاییان در دیدار مقابل آلومینیوم کارت زردی دریافت نکرده که این ادعا درست به نظر می‌رسد اما با احتساب کارت زردی که رضاییان مقابل هوادار دریافت کرده، امروز او چهار کارته شده و در دیدار مقابل پرسپولیس محروم خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرشاد احمدزاده نگذاشت گل به نام رامین رضاییان ثبت شود! (فیلم) غیر رسمی؛ رامین رضاییان از الشحانیه جدا شد؛ مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!