Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، علی عسگری، کارگردان جوان کشورمان که با اولین فیلم بلندش «ناپدید شدن» در هفتاد و چهارمین فستیوال فیلم ونیز حضور داشت، داور بخش مسابقه جشنواره In the Palace کشور بلغارستان که از ۱۹ تا ۲۶ سپتامبر در شهر وارنا بلغارستان برگزار می‌شود، شد.


این جشنواره جزو جشنواره های مهم فیلم کوتاه است که برگزیدگان آن وارد رقابت اسکار بهترین فیلم کوتاه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در جشنواره تیرانا که این ماه در کشور آلبانی برگزار می‌شود، مروری بر آثار علی عسگری و فرنوش صمدی، به همراه یک ورکشاپ فیلمسازی دو روزه توسط این دو برگزار خواهد شد.
علی عسگری از جمله سینماگران ایرانی است که از سال گذشته عضوی از آکادمی اسکار شده است.

 

فیلم نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی عسگری داور جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «انعکاس شیطان» و پشت سر گذاشتن مراحل فنی، این فیلم ترسناک آماده رقابت در جشنواره‌های بین المللی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی میانسال که سرایدار مدرسه است در یک شب بارانی مورد حمله ارواح شیطانی قرار می‌گیرد.»

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سحر میرزاییان‌فر و کامران محمدی، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، بازیگران: حسام حسینی، مریم رختیانی و حمیدرضا نبی، مدیر صدابرداری: بهنام حقانی، تدوین و جلوه های ویژه: علی عباسی، موسیقی: مهدی حسینی، طراح صحنه: مونا عزیز، دستیار صحنه: کوثر صداقت، دستیار صدا: کوشا برجیان، دستیار فیلمبردار: رضا کاظمی، امیر اردلان دین صفت و کوروش معماری، طراح گریم: آرزو محمد حسین، پوستر: فرشته علیجانی، مدیر تولید: پوریا حامد شکاری، پخش بین‌الملل: کمپانی سون اسکای.

«پیام خصوصی» به کانادا رفت

فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی به پنجاه‌ و یکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هر ساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولیدشده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارایه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» ۲ اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌ و نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.

کد خبر 6087296

دیگر خبرها

  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • بنیاد ایرانشناسی میزبان جشنواره فیلم اقوام شد
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد