Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:50:15 GMT

گرندپری ایتالیا؛دست فرمان جوان قرمزپوش

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۶۳۸۵

پس از ۵۳ دور تعقیب و گریز بین لکلرک، همیلتون و بوتاس در پایان لکلرک بر سکوی اول ایستاد و بوتاس و همیلتون به‌ترتیب دوم و سوم شدند

به گزارش "ورزش سه" ، گرندپری ایتالیا در پیست تاریخی مونزا همان‌طور که پیشبینی می‌شد با شور و هیجان فراوان و با حضور بیش از صد و پنجاه هزار طرفدار تیفوسی تیم فِراری برگزار شد و با پیشتازی راننده‌ی جوان و آینده‌دار تیم فِراری چارلز لکلرک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لکلرک که مسابقه را از رده‌ی یک شروع کرده بود پشت سر خود و سپر به سپر قهرمان چهارباره‌ی جهان لوییس همیلتون و والتری بوتاس راننده‌های مرسدس را داشت و مجبور شد پنجاه و سه دور تمام از جایگاهش به شدت دفاع کند. راننده‌های فراری و مرسدس با استراتژی‌های متفاوتی به پیست آمدند و در پایان استراتژی لاستیک سافت/هارد فراری پیروز نبرد تیم‌ها بود. هر چند رانندگی جانانه و دیوانه‌وار لکلرک پنجاه و سه دور مسابقه را جذاب و دیدنی نگه داشت.

 


انتظار می‌رفت دیگر راننده‌ی فراری سباستین وتل که از رده‌ی چهارم مسابقه را شروع کرده بود نیز برای روی سکو رفتن بجنگد و یا حداقل مانند گرندپری بلژیک با درگیر شدن با مرسدس‌ها راه قهرمانی را برای هم‌تیمی سریع‌ترش هموار کند. اما وتل نه تنها در ابتدای مسابقه اسپین شد و سپس با ماشین دیگری برخورد کرد و مجبور به تعویض بال جلوی ماشین خود شد، که با پنالتی ۱۰ ثانیه‌ای برای بازگشت ناایمن به پیست هم روبه‌رو شد تا روز بد این راننده‌ی آلمانی قهرمان جهان تکمیل شود.


پس از ۵۳ دور تعقیب و گریز نفس‌گیر بین لکلرک، همیلتون و بوتاس در پایان لکلرک بر سکوی اول ایستاد و بوتاس و همیلتون به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

 


درست است که فراری و تیفوسی‌های هوادارش امید به یک و دوی خانگی داشتند اما بی‌شک شیرینی دومین برد پیاپی راننده‌ی جوانشان که با چنگ و دندان و جنگیدن برای هر صدم ثانیه به‌دست آمد تلخی رتبه‌ی سیزدهم وتل را از بین می‌برد.

 

 

 

اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم

ستاره تیم فوتبال چلسی درباره بحث‌برانگیز‌ترین حاشیه بازی آبی‌های لندن برابر ارتون توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 6 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال چلسی در خانه اورتون در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس تحت الشعاع اتفاقی قرار گرفت که در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی توسط کول پالمر به ثمر رسید.

در حالی که بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود چلسی در جریان بود، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که میان سه بازیکن برای زدن این ضربه کشمکشی جدی درگرفت. یکی از این بازیکنان پالمری بود که پس از هت‌تریک به دنبال ثبت پوکر بود. دو نفر دیگر هم نونی مادوئکه و نیکلاس جکسون زننده گل چهارم بازی بودند. در نهایت این غائله با مداخله کاپیتان کانر گالاگر ختم شد و او توپ را به پالمر داد تا چهارمین گلش را به ثمر برساند. با این حال این ماجرا بازتابی گسترده در رسانه‌ها و واکنشی تند از سوی سرمربی تیم مائوریسیو پوچتینو به همراه داشت.

پالمر هم به نادرست بودن کشمکش صورت گرفته اذعان داشت اما مدعی شد که قضیه آنقدرها که به نظر می‌رسید جدی نبوده و او و هم‌تیمی‌‌هایش در پایان بازی با دیده طنز به این اتفاق نگاه کرده‌اند.

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

بازیکن 21 ساله که اکنون در جدول برترین گلزنان لیگ برتر انگلیس با ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی در عدد 20 برابر است، گفت: با توجه به اینکه ما 4 بر صفر پیش بودیم، تمایل دیگر بازیکنان برای زدن پنالتی قابل درک بود. با این حال من پنالتی‌زن اول تیم هستم و می‌خواستم خودم آن را بزنم و زدم. فکر می‌کنم که هر بازیکنی دوست داشته باشد چنین مسئولیتی را برعهده بگیرد. شاید کمی زیاده‌روی کردیم (در مورد کشمکش برای تصاحب توپ و زدن پنالتی) و بیش از اندازه بحث و جدل داشتیم اما در نهایت هدف همه ما کمک به تیم برای کسب پیروزی بود. اتفاق چندان جادی نبود. پس از بازی در رختکن، به اتفاقی که رخ داد می‌خندیدیم اما بعد از آن سرمربی به ما تذکر داد.

پنالتی که پالمر آن را به چهارمین گل خود و پنجمین گل چلسی تبدیل کرد، نهمین باری بود که او در این فصل از روی نقطه پنالتی گل می‌زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • ۱۶ امتیاز اسماعیل‌نژاد برای یک پایان خوش در ایتالیا
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد