Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۲۰۰ ورزشکار از ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه در سالن ورزشی ولی عصر(عج) شهر اهر در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یحیوی سال گذشته نیز مقام قهرمانی ایران را کسب کرده بود، بیان کرد: این دختر موی‌تای کار که در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم مبارزه می‌کند امسال بار دیگر با برتری مقابل تمامی حریفان خود برای دومین سال متوالی بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها جای گرفت و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته نیز تیم موی‌تای پسران استان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جای گرفت.

 رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، موی‌تای‌کاران برتر این مسابقات به رقابت‌های‌ ۲۰۱۹ جوانان جهان در کشور ترکیه اعزام خواهند شد.

مرداد ماه امسال نیز تیم موی‌تای نوجوانان آذربایجان‌غربی در بخش پسران با کسب چهار طلا، ۲ نقره و چهار برنز قهرمان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد و در بخش دختران نیز موفق به کسب یک مدال طلا شد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ورزش قهرمانی بانوان ورزشی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی