Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@17:27:11 GMT

دهیاری روستای سنجر دزفول به آتش کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۷۱۴۶

محمد حیدری فرماندار دزفول امشب در گفت‌وگو با فارس در دزفول، اظهار کرد: شب گذشته توسط تعدادی افراد ناشناس دهیاری روستای سنجر به آتش کشیده شد که بلافاصله نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این آتش‌سوزی کسی آسیب ندید و در اثر آتش‌سوزی دیوارهای دهیاری فروریخت اما بخشی از اسناد و مدارک دهیاری آسیب ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دزفول عنوان کرد: در روزهای گذشته دهیار این روستا با یک رفتار اشتباه با یکی از دختران که در کلاس‌ها شرکت می‌کرد، ارتباط پیامکی برقرار کرد که فیلم عذرخواهی این دهیار در فضای مجازی منتشر شد.

وی گفت: پس از انتشار فیلم بلافاصله دادستانی، فرمانداری و نیروی انتظامی وارد عمل شدند و دهیار روستا دستگیر شد.

حیدری با اشاره به انتخاب دهیار توسط شورای روستا، اظهار کرد: در این روستا به دلیل اختلافات داخلی و مشکلات بین شوراها، نظارت کافی بر روی دهیاری صورت نگرفت و وظیفه انتخاب، نظارت و عزل دهیار بر عهده شورای روستا است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق تمامی روستاهای سیل زده جنوب این استان با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد رئیسی ‌در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود 2 ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از 950 میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از 400 میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: 466 اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 22 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع 445 روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، 282 تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • اختصاص امکانات در مناطق روستایی سبب ماندگاری و زمینه ساز پویایی اقتصاد کشور است
  • آب شرب ۱۴۲ روستا در سیستان و بلوچستان وصل شد