Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر خلاف هجمه بسیار و تبلیغات  سوء دشمن علیه  جوانان و نوجوانان مسلمان ایرانی ، به وضوح قابل مشاهده است که اعضای پر شور و نشاط  هیات مذهبی را  بچه های دهه هشتادی و نودی  تشکیل میدهد.

آری! اینان همپای پدران خود خادمی  را آموخته اند.

نوجوانانی که مقید هستند از اول محرم لباس مشکی  بپوشند، برای حضور  هر شب  در هیئت  لحظه شماری می کنند،در پذیرایی کمک می کنند،با تمام وجود طبل و سنج می زنند و عزاداری می کنند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 و این نشانگر این است که  عشق به اهل بیت و امام حسین (ع)  جزئی جدایی ناپذیر از روح آنان است.

 و این خادمی نسل به  نسل  در  رگ و خونمان جاری است...

نویسنده: خانی

عکس: شاهسون

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه این پروژه در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می شود، اظهار کرد: بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است. 

موسوی پور افزود: اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود محله بزرگراه آیت اله سعیدی و میدان آزادی که با گره های ترافیکی روبه رو بودند، سبک تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح نیز گفت: در بخش شرقی این پروژه و بزرگراه شهید شوشتری سالها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است.

موسوی پور با اعلام اینکه در بزرگراه بسیج نیز به علت تردد کامیون ها ترافیک سنگین است، یادآور شد: با شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد؛ در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد