Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدصالح پالیزبان کماندار تیم ملی کامپوند ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: مراحل زیادی را در اردوها پیش رو داریم و تازه شروع تمرینات آمادگی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا است، با رکوردگیری نفرات اصلی تیم برای اعزام به مسابقات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تجربیاتی که از قبل در مسابقات قهرمانی آسیا دارم و باتوجه به این که از زمانی که به تیم آمدم سرمربی تیم مجید احمدی بودند، اگر این روال ادامه داشته باشد نتیجه خوبی می‌توانیم بگیریم.

وی افزود: اگر اردوها به صورت منظم برگزار شود و رسیدگی‌ها خوب باشد تمام تلاشم را می‌کنم که نتایج خوبی کسب کنم. اگر امکانات خوبی در اختیارمان بگذارند شاید بتوانیم نتایج مطلوب را کسب کنیم.

پالیزبان عنوان کرد: نزدیک المپیک که می‌شویم، توجهات به رشته‌های غیر المپیکی کم می‌شود. به همین دلیل نتایجی که آن رشته می‌تواند کسب کند به مراتب پایین‌تر می‌آید، اعزام به مسابقات کم و اردوها نیز کم‌تر می‌شود. صددرصد نتایجی که می‌خواهیم را نمی‌توانیم کسب کنیم.

 کماندار تیم ملی کامپوند ایران در پایان گفت: تیم کامپوند ایران به مسابقات کاپ آسیایی فیلیپین اعزام نمی‌شود اما پس از آن مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که امیدوارم بتوانیم اعزام شویم. به دلیل اینکه المپیکی نیستیم، تیم به فیلیپین اعزام نمی‌شود. همان بحث رسیدگی ها است و صلاح دیدند که رشته‌های المپیکی را بفرستند. به دلیل مشکلات اقتصادی و بحث بودجه فدراسیون اهمیت از رشته کامپوند برداشته شده و بیشتر به رشته ریکرو که المپیکی است، می‌پردازد. تمام تجهیزات از خارج از کشور وارد می‌شود و تأمین تجهیزات بسیار سخت است. امیدوارم که فدراسیون و وزارت ورزش کمک کنند تا بتوانیم نتایجی که دلمان می‌خواهد را کسب کنیم.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا کامپوند فدراسیون تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه سیل، انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است