Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های سینمایی خود گفت: در حال حاضر پروانه نمایش فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری صادر شده است و بزودی آن را در سینماها اکران می‌کنیم. در این فیلم بازیگرانی چون امیرعلی دانایی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از مدت‌ها قبل برای سه پروژه سینمایی پروانه ساخت گرفته‌ام که هر سه فیلم در مرحله پیش تولید هستند.

این تهیه‌کننده سینما بیان کرد: «ورود و خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی جلیانی یک کمدی اجتماعی است که داستان یک روحانی را که مسئول عقیدتی یک زندان است، روایت می‌کند. «راند چهارم» نیز  به کارگردانی علیرضا امینی یک اثر اجتماعی است و «قاتل بروسلی» به کارگردانی بهمن گودرزی که یک پروژه کمدی است، ۳ اثر سینمایی هستند که به دنبال ساخت آنها هستم.

شایسته در پایان گفت: هر سه مورد در مرحله پیش تولید قرار دارند و زودتر شرایط برای تولید هرکدام فراهم شود، آن اثر جلوی دوربین می‌رود.

کد خبر 4712977 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی شایسته فیلم سینمایی اکران عمومی پیش تولید تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ماه محرم کارگردان تئاتر بازیگر سینما سریال ایرانی بازیگر تئاتر شبکه پنج سیما جشنواره فیلم ونیز فیلم کوتاه خانه هنرمندان ایران شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)