Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ویژه برنامه رهروان زینبی با بهره گیری از خطبه حضرت زینب با حضور بانوان ولایی در ۲۰ بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه های بصیرت عاشورایی در بیش از ۵۰ بقعه متبرک استان خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها در شب و روز تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری شام غریبان در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد:در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع عزاداران و دسته‌جات عزاداری در استان برگزار می‌شود.

وی از برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مراسم اطعام عزاداران در بقاع متبرکه خبر داد و بیان کرد: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۷۲ بقعه شاخص استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 4714957

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورا بوشهر اوقاف و امور خیریه استان بوشهر سید مهدی حسینی ماه محرم بوشهر قزوین هفته دولت شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر جوانبخت ادامه داد: در قالب طرح ضیافت الهی از اول ماه مبارک رمضان تعداد 36 هزار وعده  غذای نذری در بین روزه داران و زائران بقاع متبرکه استان پخش می شود .

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه آذربایجان غربی گفت: برپایی خیمه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی در هفت امامزاده، برپایی خیمه کودک و نوجوان در ۷ امامزاده، برپایی خیمه حجاب و عفاف در امامزاده سید بهلول، نصب تابلوهای نمایشگاهی در ۱۲ امامزاده و بقعه، خیمه معرفت برای کودکان و نونهالان و رنگ‌آمیزی نقاشی آماده به‌وسیله کودکان و نونهالان و همزمان برگزاری کلاس سبک زندگی اسلامی(تحکیم بنیان خانوده، جمعیت و فرزندآوری) و احکام برای بانوان از جمله برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه در قالب خیمه‌های معرفت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول ماه رمضان نماز جماعت در 11 بقاع متبرکه استان توسط 25 نفر مبلغ اعزامی اقامه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • اوج تجلی هنر گچ‌بری در بقاع متبرکه قم
  • طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • اجرای طرح ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی