Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:09:11 GMT

تداوم هوای خنک شب‌های تهران تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۳۱۲

تداوم هوای خنک شب‌های تهران تا پایان هفته

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از این اداره کل، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در ساعات بعد از ظهر امروز در پاره ای نقاط(به خصوص بخش های غربی و جنوبی استان) گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

همچنین امروز و فردا در ارتفاعات فیروزکوه احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به ترتیب (۳۰ و ۱۷)، (۲۹ و ۱۸)، (۳۰ و۱۷)، (۳۰ و ۱۶) و (۲۹ و ۱۶) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

ورامین با ۳۶ درجه و فیروزکوه - امین آباد با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی استان تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / هشدار قرمز برای ۵ استان کشور

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227223 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • هوای تهران گرم خواهد شد