Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@08:27:08 GMT

نجات ۱۸کوهنورد گمشده در سبلان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۳۹۳

نجات ۱۸کوهنورد گمشده در سبلان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این گروه کوهنوردی متشکل از کوهنوردان چند استان روز صبح یکشنبه صعود خود به سبلان را از شهرستان مشگین شهر آغاز کرده بودند و به خاطر شرایط بد جوی و طوفان مسیر را گم کرده و ۱۲ ساعت سرگردان بودند.

پس از تماس تلفنی اعضای این گروه با پلیس ۱۱۰ امدادگران هلال احمر و ماموران نیروی انتظامی امدادرسانی به گوهنوردان را شروع کرده و با توجه به نزدیکی به شهرستان سرعین آنها به این شهر هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کوهنوردان پس از نجات در یکی از هتل‌های سرعین اسکان داده شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گمشده کوهنورد کوه سبلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های بندر امام حسن نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ گردشگر نوروزی در بندر امام حسن شهرستان دیلم با وجود وضعیت نامساعد دریا اقدام به شنا در آب‌های ساحل این بندر کرده بودند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: شناور همیار ناجی در پی مشاهده ۲ گردشگر در حال غرق شدن بلافاصله به سوی آنان شتافت و مانع غرق شدن این گردشگران شد.

نیکو ادامه داد: این شناگران در حالی برای شنا راهی دریا شده بودند که به دلیل وضعیت نامساعد جوی و دریایی تمامی فعالیت‌های گردشگری دریایی شهرستان دیلم تا هشتم فروردین ماه متوقف و این توقف فعالیت به صورت گسترده اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود گردشگران دریایی ایام نوروز با توجه جدی به نکات ایمنی، سفر را به کام خود و همراهان‌شان تلخ نکنند.
نیکو یادآور شد: دریانوردان و بویژه گردشگران نوروزی در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6063207

دیگر خبرها

  • نجات گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک دیّر
  • بانوی گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • خدمات رسانی به گردشگران نوروزی در سرعین
  • بانوی گردشگر در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های بندر امام حسن نجات یافتند
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل