Web Analytics Made Easy - Statcounter

اومتیتی بار دیگر صراحتا اعلام کرد به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسا را نداشته و ندارد؛ حتی اگر پای نیمار در میان باشد.

طرفداری - ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا مدعی شد برنامه‌ای برای ترک این تیم ندارد.

مدافع فرانسوی و 25 ساله که در یک سال اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم و فعلا رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم را به هم وطنش لنگلت واگذار کرده است، از جمله بازیکنانی بود که شایعات زیادی درباره آینده‌شان به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ابراز علاقه چند تیم لیگ برتری و یوونتوس، گفته شد یکی از بازیکنانی که پاری سن ژرمن برای فروش نیمار از بارسلونا درخواست کرده بود، اومتیتی بوده است. اگرچه توافقی حاصل نشد و ستاره برزیلی در پاریس ماند.

به گزارش موندو دپورتیوو، اومتیتی که حالا به دلیل کبودی بخشی از پای راستش، اردوی فرانسه را ترک کرده و به بارسلونا برگشته، درباره شایعات پیرامون آینده‌اش گفت:

من؟ گنجانده شدن در یک معامله دیگر؟ رسما جنون آمیز است! مرا به خنده وادار می‌کند. حتی نمی‌دانم چه پاسخی به این سوال بدهم! نمی‌دانم این شایعه از کجا درآمد. یادم هست یک شب پیغام‌هایی در همین رابطه از دوستانم دریافت کردم اما متاسفم... برای من بارسلونا، بارسلونا است. به ایجنتم گفتم به هیچکدام از پیشنهادها توجه نکن؛ هر چه که باشد. او حتی پس از این دیگر درباره بازار با من حرف هم نزد. علاقه منچستریونایتد؟ از زمانی که کودک بودم، یک رویا در سر داشتم و آن هم بازی در بارسلونا بود. برای ماندن به اینجا آمدم و جام بردن. 

بازی با زانوی مصدوم در جام جهانی 2018؟ بله واقعا برای حضور در جام جهانی به زانویم فشار آوردم اما حالا قهرمان جهان هستم. در زندگی شما باید تصمیم بگیرید و من از کاری که کردم، پشیمان نیستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 

طبق اعلام مقامات بهداشتی غزه بیش از ۲۰ فلسطینی از ابتدای هفته جاری در حالی که تلاش می‌کردند جعبه‌های کمک‌های بشردوستانه را که برای مردم غزه به دریا انداخته می‌شوند را دربیاورند، غرق شده‌اند.

به گزارش پراودا، به واسطه محاصره گسترده دریایی، زمینی و هوایی غزه، امکان ارسال راحت کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه میسر نیست. در همین راستا، برخی از کشور‌ها کمک‌های خود را با چتر از طریق هوا به دریا می‌اندازند.

در این میان مردم بی گناه غزه که تحت تاثیر تبعات جنگ و قحطی قرار دارند برای دسترسی به این کمک‌ها وارد دریا می‌شوند. گفته می‌شود مردمی که از بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند برای غذا جان خود را در آب دریا از دست می‌دهند.

در حال حاضر، بسیاری از مردم غزه در اردوگاه‌های مرزی با بحران قحطی و گرسنگی مواجه هستند. گزارش‌های پیشین سازمان ملل نشان می‌داد که شمال نوار غزه در اواسط ماه مارس تا ماه مِی با قحطی مواجه خواهد شد. همچنین ۷۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه اکنون در گرسنگی شدید هستند. 

سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده می‌گوید که قحطی پیش از اینها شمال غزه را در برگرفته است. 

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، قحطی را حالتی می‌داند که در آن بخش قابل توجهی از جمعیت یک منطقه به غذای کافی دسترسی ندارند که در نتیجه آن سوء تغذیه شدید و جان سپردن افراد از گرسنگی و بیماری درپی آن بروز می‌کند. 

مقامات بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی در غزه برای گرسنگی دادن به مردم را مصداق نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آقای صداوسیما، خودِ مجید واشقانی از این چیزی که نوشتید، خنده‌اش می‌گیرد!
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها