Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:43:42 GMT

خدمات اورژانس در شش نقطه پرتردد رشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۰۲۸

خدمات اورژانس در شش نقطه پرتردد رشت

پیمان اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای فوریت های پزشکی گیلان به مناسبت روزهای تاسوعا و عاشورا در شش نقطه از مناطق پرتردد برای ارائه خدمات احتمالی به عزاداران حسینی و عموم مردم حضور دارند.

وی اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو موتور لانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان نیز در روز عاشورا در رشت مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت اورژانس در سایر شهرستان های گیلان اظهار داشت: ۶۲ پایگاه فوریت های پزشکی ثابت شهری و جاده ای در مناطق مختلف استان برای ارائه خدمات به مسافران و هم استانی ها فعال است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان دارای افزون بر ۴۰۰ نیرو، یکصد و ۳۰ دستگاه آمبولانس، دو موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

امروز دوشنبه تاسوعای حسینی است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت تاسوعای حسینی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت