Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز تاسوعا، تردد خودرو در ۲ مسیر خیابان طالقانی تا میدان قائم و نیز بلوار مصلی و خیابان امام تا میدان دولت و در ادامه بلوار مصلی محدود شده است.
وی محدودیت های ترافیکی شب عاشورا را نیز در خیابان های ۱۷ شهریور، امام خمینی (ره)، طالقانی، کمربندی مدرس تا مقصد نهایی به سمت معصوم زاده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اسپیدکار اظهار داشت: در روز عاشورا نیز تردد در خیابان های ۱۷ شهریور، امام خمینی، طالقانی، کمربندی مدرس و مقصد نهایی به سمت معصوم زاده با محدودیت هایی رو به رو می شود.
وی گفت: این محدودیت ها در سایر شهرهای استان نیز در خیابان های مختلف اعمال می شود.
به گزارش ایرنا همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی، هیات های عزاداری در خیابان های مختلف سطح شهر بجنورد اقدام به عزاداری و دسته روی می کنند که این عزاداری ها تا محل امامزاده سید عباس (ع) بجنورد ادامه دارد.

ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد تاسوعای حسینی محرم ۹۸ خراسان شمالی عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: با اشاره به حجم سفر و افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران از اعمل محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ امروز ۹ فروردین ،۱۰، ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ در محور قدیم رشت – قزوین در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.
وی با اشاره به ترافیک روان در جاده‌های گیلان گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون یک میلیون و ۱۷۳ خودرو وارد گیلان شده است.
رییس پلیس راه گیلان افزود: در این مدت ۱۳۲ تصادف در جاده‌های گیلان ثبت شد که ۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶۳ نفر مصدوم شدند.

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد