Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:01:47 GMT

اهدای خون خادمیاران رضوی در روز تاسوعای حسینی در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۳۰۶

اهدای خون خادمیاران رضوی در روز تاسوعای حسینی در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران  اهدای خون را صدقه جاریه و از باقیات الصالحات دانست و اظهار داشت: یاری رساندن به انسان های نیازمند مورد تاکید آیات و روایات ائمه معصوم (ع) است.

وی بیماران محتاج به خون را از جمله نیازمندان قلمداد کرد و افزود: در روایات ذکر شده است که نجات جان هر انسان به منزله نجات یک جامعه است و هر انسان نیز می تواند با اهدای خون حیات و زندگی را به انسانی دیگر بازگرداند و این اقدام در ایام محرم و صفر دارای فضیلتی بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اهدای خون خادمیاران رضوی در این شهرستان در دهه نخست محرم و از جمله روز تاسوعای حسینی خبر داد و ابراز داشت: این خادمیاران با حضور در مرکز انتقال خون کاشان و اهدای خون، بیماران نیازمند را یاری کردند و این اقدام خداپسندانه در روزهای آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خون امام حسین (ع) در راه نجات بشریت از جهل و گمراهی فدا شد، گفت: اهدای خون یکی از راه هایی است که افراد می توانند به وسیله آن عمل به طریقت حسینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود جامه عمل بپوشانند و در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

کد خبر 4715030

منبع: مهر

کلیدواژه: خادمیاران رضوی اهدای خون ماه محرم بوشهر قزوین هفته دولت شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی