Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:17:30 GMT

برگزاری نمایشگاه کتاب از ۱۰ مهرماه در بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۵۳۳

برگزاری نمایشگاه کتاب از ۱۰ مهرماه در بجنورد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه کتاب در مهرماه سال جاری در مصلی بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، ولی‌الله حیاتی در ستاد استانی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گفت: تمهیدات لازم برای توسعه کمی و کیفی حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در استان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: باهدف افزایش سرانه مطالعه در استان پیشنهاد می‌شود ایستگاه مطالعه در مکان‌های عمومی ایجاد و همچنین از واقفین و خیرین حوزه کتاب در استان تجلیل شود.

 

وی افزود: توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های استان در دستور کار استاندار خراسان شمالی قرارگرفته است به‌گونه‌ای که در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مصوباتی برای توسعه کتابخانه‌ها در سراسر استان در نظر گرفته شد.

 

حیاتی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در بجنورد تصریح کرد: ایجاد غرفه هنرمندان و معرفی ناشران در حاشیه این نمایشگاه برای غنای بیشتر نمایشگاه می‌تواند مؤثر باشد.

 

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه از تخفیف ۳۰ درصدی کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی خبر داد  و گفت: دهم تا شانزدهم مهرماه امسال نمایشگاه کتاب با اهداف تقویت نشر ، افزایش آگاهی، در دسترس قرار دادن کتاب های مورد نیاز مردم، اطلاع رسانی و تبلیغ کتاب و کتابخوانی را در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار خواهیم کرد.
 

وی افزود: برای تشویق به مطالعه کتاب تخفیف فروش کتاب را برای مردم خواهیم داشت که در مجموع علاقه مندان می توانند از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.
 

فرخنده اظهارداشت: بحث دیگر بحث پشتیبانی مادی است که هرکدام از دستگاه ها می توانند به این مجموعه و نمایشگاه کمک مادی و معنوی کنند و امیدواریم با هماهنگی و پیوستگی بتوانیم نمایشگاهی با استقبال حداکثری داشته باشیم.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم تاسوعای حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیرخوارگان حسینی محرم حسینی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بجنورد خراسان شمالی مصلی امام خمینی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب قدر در ۱۴ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برپایی مراسم ادعیه خوانی از جمله دعای جوشن کبیر، مراسم محافل انس با قرآن کریم و قرآن به سر در امام زاده های شاخص استان انجام می شود.

وی گفت: علاوه بر آن طی شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خیمه های معرفت برگزار می شود.

حجت الاسلام آسوده با اشاره به اینکه تعداد غرفه های برپا شده در خیمه های معرفت ۱۵ باب است، افزود: در خیمه های معرفت به مسائلی همچون پاسخ گویی به سوالات شرعی و ... انجام می شود.

وی ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان ۲۵ مبلغ به امام زاده و بقعه های متبرکه استان اعزام شدند.

به گفته این مقام مسئول در این استان ۱۶۸ اماکن متبرکه وجود دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد