Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این استان بالاتر از انتظارها و تعهدها ایجاد شده از استمرار حمایت‌ها برای توسعه این اقامتگاه‌ها در استان سمنان خبر داد و گفت: گردشگری در سمنان مظلوم است. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی جمال در جلسه کانون هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه ایجاد مراکز اقامتی ارزان قیمت در این استان در دستور کار است اظهار داشت: ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی تاکنون بالاتر از تعهد انجام‌شده و ایجاد و توسعه این مراکز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در استان سمنان گفت: توسعه گردشگری در این استان نیازمند برنامه‌ریزی مدون است.

تورهای گردشگری درون استانی در سمنان برگزار شودطرح جامع مطالعاتی برای مناطق نمونه گردشگری اردبیل تدوین شدقم به مرکز اصلی گردشگری سلامت تبدیل می‌شود

دبیر کانون هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه هدف این کانون توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان است گفت: ظرفیت گردشگری در اقتصاد و ایجاد اشتغال آن‌چنان است که اگر به آن توجه شود؛ می‌تواند اقتصاد کشور و استان سمنان را دگرگون کند.

جمال با اشاره به با اشاره به اشتغال ایجادشده در بخش گردشگری استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار و 250 نفر در حوزه گردشگری استان سمنان مشغول به کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه «گردشگری» به عنوان محور توسعه استان سمنان در اسناد بالادستی قرار گرفته است عنوان کرد: تحقق چشم‌اندازهای حوزه گردشگری می‌طلبد که با یک خرد جمعی به موضوع نگاه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در این استان مظلوم واقع شده است؛ توجه ویژه به این بخش برای توسعه اقتصادی استان سمنان را ضروری عنوان و تصریح کرد: باید ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان بیش‌ازپیش برای گردشگران معرفی شود.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد