Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:10:25 GMT

مرگ زوج جوان بر اثر تصادف پیکان با موتورسیکلت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۶۵۵

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ابوالقاسم باقری در تشریح این حادثه عنوان کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف جرحی بین یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پیکان در محور کاشمر به کوهسرخ، تقاطع روستای اوندر، گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف مشخص شد؛ سواری پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که متاسفانه راکب و سرنشین موتورسیکلت که زوج جوانی بودند، در دم جان باختند؛ این زوج جوان ۲۷ و ۲۸ ساله بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: بنا به نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در تقاطع از سوی راننده سواری پیکان علت این حادثه اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: متاسفانه بارها شاهدیم شتاب و عجله رانندگان و سرعت غیرمجاز به وقوع سوانح دلخراش می‌انجامد.

وی از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حادثه حادثه رانندگی تصادف تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت