Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:45:41 GMT

چرا هدیه تهرانی در "روز واقعه" نقش آفرینی نکرد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۲۰۴۴

چرا هدیه تهرانی در 'روز واقعه' نقش آفرینی نکرد؟

«روز واقعه» از جمله فیلم‌های به یادماندنی سینمای ایران درباره واقعه عاشوراست که هر ساله با فرارسیدن ایام محرم یاد و خاطره‌اش در دل مشتاقان اهل بیت و علاقه‌مندان به سینما زنده می‌شود.

شهرام اسدی، کارگردان این فیلم ماندگار به مناسبت اکران نسخه ترمیم شده این فیلم به مناسبت ایام محرم، مهمان فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «کافه آپارات» بود و از جزییات ساخت «روز واقعه» سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سینماگر در بخشی از گفتگو و در پاسخ به اینکه چرا هدیه تهرانی نقش راحله «روز واقعه» را ایفا نکرده در حالی‌که یکی از اولین گزینه‌های این نقش بوده است، توضیح داد: «محمدرضا شریفی‌نیا روزی هدیه تهرانی را در یک فروشگاه دید و به او پیشنهاد بازی داد و بعد او را برای نقش راحله به من معرفی کرد. سپس او سر صحنه آمد و تست گریم انجام دادیم، حتی چند جلسه با او صحبت کردم تا از میزان هوش اجتماعی و معاشرت او آگاه شوم، کاری که با درباره همه بازیگر‌هایی که می‌خواهم با آن‌ها کار کنم انجام می‌دادم و در نهایت همه شرایط برای حضور او در پروژه فراهم شد، اما هدیه تهرانی پس از چند روز سر صحنه آمد و گفت که نامزدی دارد که پدرش سنتی است و اجازه بازیگری را به او نمی‌دهد و بدین ترتیب حضور او در پروژه منتفی شد و خانم لادن مستوفی نقش راحله را ایفا کرد.»

اسدی ادامه داد: «جالب است که یک روز عزت الله انتظامی در اتاق گریم عکس هدیه تهرانی را با گریم نقش راحله دید و پرس و جو کرد که او کیست و قرار است چه نقشی را ایفا کند، وقتی ماجرا را برایش تعریف کردیم، آنقدر گریم و چهره او بر دلش نشسته بود که پیشقدم شد تا رضایت خانواده نامزدش را بگیرد، اما ما گفتیم که شرایط از آنچه فکر می‌کند سخت‌تر است و امکان پذیر نیست.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هدیه تهرانی روز واقعه فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس