Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی: هیئت‌ها توجه داشته باشند که محل آتش‌زدن خیمه‌ها از پارچه‌های هیئت، کابل های برق، بالکن منازل، درخت‌ها و... فاصله مناسبی داشته باشد.

عزادارانی که در این محل‌ها حضور دارند از نزدیک شدن به شعله‌های آتش خودداری کنند

هنگام برگزاری مراسم خیمه سوزی حتماً باید کپسول آتش‌نشانی و شیلنگ آب در محل باشد

بهتر است که هیئت‌ها و تکیه‌ها یک کپسول آتش‌نشانی در دسترس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی امام حسین برق سازمان آتش نشانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ عملیات امدادی در اهواز در پی بارندگی‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی وقوع بارش سنگین طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز انجام شد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با شروع بارندگی‌ها تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی اهواز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و بیش از ۶۰ نیروی غیرعملیاتی این سازمان به صورت خودجوش علاوه بر نیروهای شیفت در عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی همکاری می‌کنند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ۱۵ دستگاه ماشین شامل تانکر، جرثقیل و خودروهای پشتیبانی ،۲۰ پمپ کف‌کش و دو پمپ هشت اینچ نسبت به روان سازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق سپیدار، ملاشیه، کیان و خشایار در حال اقدام است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته در پی بارندگی‌های اخیر بیش از دو هزار تماس تلفنی با سازمان گرفته شد و در پی آن بیش از ۵۰ عملیات امدادی شامل اتصال برق، محبوس شدن در آسانسور، کشیدن خودروهای گرفتار در آب انجام شد و تا این لحظه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

قنبری ادامه داد: در ساعات غیر شیفت کارکنان آتش‌نشانی اگر تماسی دریافت کنند و یا شهروندان با توجه به آب‌گرفتگی صورت گرفته نیازمند اقلام خوراکی و درمانی باشند تهیه و در منزل به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

کد خبر 739047

دیگر خبرها

  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه
  • تداوم عملیات تخلیه آب در سه محله اهواز
  • انجام ۵۰ عملیات امدادی در اهواز در پی بارندگی‌های اخیر