Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی درمتن این حکم آمده است : 

 نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی و با استناد به بند (ج) اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری، به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت و با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی با توجه و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف، سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی انتظار می‌رود در راستای تدابیر دولت تدبیر و امید با رعایت قانون‌مداری و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام نظارت دقیق، پیوسته و هوشمندانه وفق وظایف محوله و در جایجای صندوق به عمل آورید. 

توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و این وزارت از اولویت‌ها و وظایف جنابعالی است. لذا انتظار می‌رود با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد و روش‌های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره‌وری صندوق را فراهم آورید.

امید است با اتکا به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداهه با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و مؤید باشید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام راحل حقوق قانون منویات مقام معظم رهبری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در راستای تداوم برنامه بازدید شبانه از واحد‌های شبکار در سال‌جاری چهارشنبه شب این هفته اعضای تیم بازدید شبانه در محل نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه واقع در جاده مهاباد حاضر و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این نیروگاه باتفاق آقای مهندس دادمهر مدیریت تولید و آقای محمدی رئیس شورای اسلامی کار و نیز تعدادی از کارگران در نشستی صمیمی و دوستانه به بحث و تبادل نظر پیرامون مطالبات آنان پرداخته و به پرسش‌های این عزیزان در خصوص پرونده‌های مشاغل سخت و زیان آور، نحوه دائمی شدن نیرو‌های قراردادی، ساعات کار نیرو‌های نوبتکار و نحوه ارائه دادخواست پاسخ دادند.

شایان ذکر است از آغاز برنامه بازدید‌های شبانه از واحد‌های شبکار که برای اولین بار و بصورت ابتکاری از سوی مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اجرا می‌گردد تاکنون تعداد ۹۷ بازدید در مرکز استان و ۳۹۸ماموریت در سطح شهرستان‌های تابعه استان انجام شده است.

 لازم بذکر است، تمامی بازدید‌های شبانه ظرف ۴۸ساعت با ذکر تمامی جزییات به مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گزارش و دستورات لازم جهت اقدامات آتی از سوی ایشان صادر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان