Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد از حضور تاکنون بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم یزدی‌ها خبر داد و گفت: کشور‌های آلمان و هلند سهم بیشتری از گردشگران امسال داشتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، لیلا سعادتخواه با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم ۹۸ یزدی‌ها تاکنون اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مراسم عزاداری محرم در یزد، این تعداد به۱۲۰۰ گردشگر که رقم مشابه سال گذشته است، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی رشد ۳۵ درصدی حضور گردشگران خارجی در سال گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به این که هنوز فصل گردشگری در یزد آغاز نشده، به نظر می‌رسد امسال رشد قابل توجی نسبت به سال گذشته نداشته باشیم.

سعادت‌خواه افزود: گردشگرانی که تاکنون در مراسم‌های امسال شرکت کرده‌اند، از کشور‌های فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، انگلیس، سویس، ترکیه، دانمارک، الجزایر، برزیل، مراکش، اسلوونی و چین بودند کشور‌های آلمان و هلند سهم بیشتری داشتند.

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد در پایان تصریح کرد: قبل از هر برنامه‌ای گردشگران در کارگاه‌هایی با قیام امام حسین (ع)، واقعه عاشورا و هدف و چگونگی برگزاری مراسم‌های مذهبی یزدی‌ها آشنا می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلمان هلند گردشگران خارجی عزاداری حسینی سامانه سماح ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ علیرضا خزائلی افزود: تدوین این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته و قرار است تا نیمه نخست امسال تکمیل و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شناخت بازار‌های هدف گردشگری، تبیین نحوه حضور در نمایشگاه‌های بازار‌های هدف، تعیین نوع و نحوه بازاریابی و تبلیغات در قالب انواع اقلام تبلیغاتی و برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری از جمله موضوعات مهم در تدوین این برنامه است.

خزائلی تاکید کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تصمیم گرفتیم که برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی باید بازار‌های هدف را شناسایی کنیم، همین رویکرد سبب شد تا تدوین برنامه یاد شده مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، استان قزوین با کمک این برنامه هدفگذاری می‌کند که در کدام استان‌ها و برای کدام کشور‌ها اقلام کالایی با زبان خارجی به خصوص چاپ و توزیع کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین خاطرنشان کرد: این استان در حوزه گردشگری خارجی روند رو به رشد دارد و در همین ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خزائلی یادآور شد: گردشگران خارجی متعلق به کشور‌های اروپایی، چین، روسیه، حوزه خلیج فارس و همچنین آسیای شرقی بودند که در قالب انفرادی و همراه با تیم‌های تورگردی به ایران آمده و استان قزوین را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری انتخاب کردند.

گفتنی است، ۱۵۱۶ اثر طبیعی و تاریخی در استان قزوین ثبت ملی شده است.

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند