Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:15:04 GMT

تیراندازی در هلند چندین کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۳۴۳۴

تیراندازی در هلند چندین کشته بر جای گذاشت

رسانه‌های هلندی نوشته‌اند که بر اثر تیراندازی در ساختمانی در شهر «دوردرخت» واقع در غرب این کشور، چندین نفر کشته یا زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، پلیس هلند روز دوشنبه از تیراندازی در شهر «دوردرخت» واقع در غرب این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اعتراف عامل تیراندازی «ال‌پاسو» به انگیزه‌های نژادپرستانه نخستین تصاویر از محل تیراندازی در هلند مرگ دو گردشگر در فرانسه بر اثر تیراندازی +عکس

پایگاه «اِی‌دی» هلند به نقل از منابعی در پلیس «روتردام» نوشته است که این تیراندازی داخل یک ساختمان رخ داده و بر اثر آن دستکم سه نفر کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه، دو بالگرد امداد، چند آمبولانس و تعداد زیادی خودرو و نیروی پلیس در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

با این وجود، یک سخنگوی پلیس گفته است که فعلا در مورد ماهیت حادثه و تعداد قربانیان آن اظهار نظر نمی‌کند.

این سخنگو گفته است: «ابتدا می‌خواهیم به تصویر کاملی از حادثه برسیم. تعداد زیادی از نیروهای ما در محل هستند و داریم در مورد آنچه رخ داده تحقیق می‌کنیم.»

«ووتر کلوف» شهردار این شهر هم وقوع تیراندازی را تایید کرده و آن را حادثه‌ای «بسیار جدی» خوانده است. وی با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرده، با این وجود او آماری در مورد تعداد کشته‌ها نداده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان هلند تیراندازی حادثه اخبار حوادث کشته و زخمی کشته شدن پلیس هلند مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربایش دختری ۱۵ ساله را داشت با حضور به‌موقع پلیس زمینگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: ساعت 17 و 15 دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلوی یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا 15 ساله را داشت که با حضور به‌موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا 32 ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین