Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در سخنرانی که در تاریخ ۱۳۶۳/۰۷/۲۰ داشتند درباره گفت‌وگوی امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) در شب قبل از واقعه عاشورا، صحبت کردند. 

در ادامه این بخش از بیانات رهبر انقلاب را در قالب یک ویدئو مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: حاشیه جالب سخنرانی حجت‌الاسلام عالی در حضور رهبر انقلاب + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

بیانات رهبر انقلاب درباره گفت‌وگوی امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز دوشنبه طی پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: بدیهی است در صورت انجام هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه مبنی بر با خاک یکسان شدن تل‌آویو و حیفا محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرتمند ایران اسلامی مبارک باد.

وی ادامه داد: بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (عج) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد و امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (عج) را خشنود سازد و تبسم رضایتمندی از این شجاعت ایثارگرانه سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب‌های زیبایشان نقش بندد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: داغ‌های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستمدیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک‌ها و پهباد‌های نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد و ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه می‌زنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا