Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی یورو 2020 امشب با چند دیدار پیگیری شد. در ادامه این مسابقات تیم‌های مدعی آلمان، هلند و بلژیک در خارج‌ از خانه حریفان خود را شکست دادند.

آلمان در بلفاست کار راحتی نداشت اما توانست با پیروزی 2 بر صفر و گل‌های زیبای هالستنبرگ (48) و گنبری در دقیقه 92 شکست چند شب قبل برابر هلند را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژرمن‌ها با این برد 12 امتیازی شدند و بالاتر از ایرلندشمالی در جایگاه نخست جدول گروه سوم قرار گرفتند. در همین گروه، هلند در زمین استونی با دبل بابل و گلزنی دپای و واینالدوم 4 بر صفر برنده شد و در رده سوم ایستاد.

بلژیک دیگر مدعی قهرمانی در یورو 2020، امشب کار ساده‌ای در گلاسکو داشت و در 32 دقیقه ابتدایی 3 بار دروازه اسکاتلند را به توپ بست که 3 پاس گل پیاپی کوین دی‌بروینه نکته مهم این بازی بود. بلژیک در دقایق پایانی یک بار دیگر به گل رسید تا نتیجه 4 بر صفر به سود این تیم شود. لوکاکو، فرمالن، آلدرویرلد و دی‌بروینه گلزنان بلژیک در بازی امشب بودند.

 

بلژیک 18 امتیازی شد و فاصله‌ای با صعود به یورو 2020 ندارد.

 

نتایج دیدارهای همزمان دیگر:

مجارستان 1-2 اسلواکی

اسلوونی 3-2 اسراییل

لهستان 0-0 اتریش

لاتویا 0-2 مقدونیه

سن‌مارینو 0-4 قبرس

روسیه 1-0 قزاقستان

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یورو 2020 مقدماتی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب با پیروزی ۲-۱ برابر میلان برای بیستمین بار قهرمان سری A شد. یکی از نکات جالب حضور هاکان چالهان‌اغلو در ترکیب اینتر بود.

این ستاره ترک پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ با انتقالی آزاد از میلان به اینتر پیوست با انتقادات زیادی مواجه شد. هواداران روسونری او را «خیانت‌کار» خواندند و در همه بازی‌هایشان مقابل اینتر، این هافبک را هو می‌کردند.

در همان فصل بود که میلان قهرمان سری A شد، بسیاری حتی پیوستن چالهان‌اغلو به اینتر را اشتباه دانستند و عنوان کردند که اگر در میلان می‌ماند می‌توانست قهرمانی سری A را تجربه کند.

هافبک اینتر اما صبور بود و در مقابل حواشی مقاومت کرد تا بالاخره امشب لحظه‌ای که سه سال برای آن انتظار کشید از راه رسید. قهرمانی سری A با اینتر همان چیزی بود که او را از قسمت قرمز شهر به بخش آبی کشانده بود.

پس از قطعی شدن قهرمانی این فصل در مقابل چشم هواداران باشگاه سابق، او در یک پست جالب در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. در عکس، چالهان‌اغلو هدفون در گوش در کنار جام سری A نشسته و پشت سرش هواداران معترض میلان قرار دارند. او در کپشن نوشته: همیشه آرام، همیشه صبور، همیشه متمرکز و اکنون پاداش داده شد. فورزا اینتر.»

دیگر خبرها

  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی