Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرلند شمالی میزبان آلمان بود.

طرفداری- تیم های ایرلند شمالی و آلمان در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مقدماتی یورو 2020
روز و تاریخ بازی: دوشنبه | 18 شهریور 1398
مکان: ورزشگاه ویندسور پارک
داور: دنیله اورساتو

گلزنان و دقایق: هالستنبرگ (48) و گنابری (92) برای آلمان

ترکیب دو تیم


آمار بازی

 

شرح بازی

در دقیقهضربه واشینگتون از بالای دروازه آلمان به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دقیقه بعد، بازیکن ایرلند شمالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نویر توپ را دفع کرد. در دقیقه 19، ضربه برانت در باکس پنالتی حریف به دست بازیکن ایرلند شمالی برخورد کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 26، این بار ضربه محکم ورنر با دست کتکارت برخورد کرد ولی باز هم داور به نشانه پنالتی در سوتش ندمید. در دقیقه 45، توپ از سمت راست ارسال شد و نویر به صورت ناقص توپ را دفع کرد. مدافعین ژرمن ها مانع گل شدن ضربه واشینگتون شدند و نویر توپ را در آغوش کشید. یک دقیقه بعد، ورنر در برابر دروازه حریف صاحب موقعیت گلزنی شد ولی ضربه او را دروازه بان برگشت داد. نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

آلمان در ابتدای نیمه دوم به گل رسید. در دقیقه 49، پاسکاری سریع بازیکنان آلمان، گنابری را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت گلزنی کرد. ضربه بغل پای این بازیکن از کنار دروازه ایرلند شمالی به بیرون رفت. در دقیقه 53، ضربه زمینی ورنر با واکنش خوب فارل به کرنر تبدیل شد. در دقیقه 56، فارل با یک شیرجه دیدنی ضربه ایستگاهی رویس را دفع کرد. در دقیقه 63، واشینگتون در موقعیت شوتزنی قرار گرفت ولی ضربه زمینی او از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

شرح گل ها هالستنبرگ - 48 (آلمان): توپ از سمت راست ارسال شد و در داخل محوطه جریمه حریف به هالستنبرگ رسید. این بازیکن هم با یک ضربه پای چپ دیدنی توپ را به کنج دروازه فارل فرستاد. خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!

پرسپولیس با برتری پرگل در خانه نفت، و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر بیست‌وسوم صعود کرد تا در انتظار توقف آبی‌ها در دیدار فردا باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی سه بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (63-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (76-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (76-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار 52 امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

شرح گل‌ها 

دقیقه ۸ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال امید عالیشاه از روی نقطه کرنر درست روی سر دانیال اسماعیلی‌فر فرود آمد و این مدافع پیش‌تاخته، دروازه نفت آبادان را بدون مزاحمت باز کرد.

دقیقه ۶۶ / گل دوم برای پرسپولیس؛ عیسی آل‌کثیر داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پای راست و یک ضربه دیدنی، دروازه آبادانی‌ها را برای بار‌ دوم باز کرد.

دقیقه ۷۱ / گل سوم برای پرسپولیس؛ حسین کنعانی‌زادگان به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه پیام پارسا را باز کرد.

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه ٣ بازی پرسپولیس در شرایطی صاحب ضربه کرنر شد که ارسال مهدی ترابی با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد و سنگربان صنعت نفت مانع گلزنی زود هنگام سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ١١ بازی عالیشاه سازنده گل سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت شدید ، از زمین بازی خارج شد و وحید امیری به جای او وارد میدان شد.

دقیقه ١٨ صنعت نفت در یک موقعیت خوب صاحب ضربه ایستگاهی شد که امیررضا رفیعی موفق به مهار این ضربه شد.

دقیقه ۲۴ رفیعی شوت سرکش و تماشایی طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها را مهار کرد. 

دقیقه ٩٠ شوت سرکش میثم تهی‌دست به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا نفت در امر گلزنی ناکام باشد و رفیعی دروازه بان جوان ، چهارمین کلین شیت خود را ثبت کند.

 

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ برد پر استرس استقلال؛ بازگشت آبی‌ها به صدر با گام‌های لرزان
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!