Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی دو شنبه شب درآیین سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر با بیان اینکه  عزاداری های ابا عبدالله الحسین بزرگداشت شعائر مذهبی و ارتقا معرفت دینی است ، تصریح کرد: تاسوعا و عاشورا در واقع ترویج شعار الله است .

حسینی ادامه داد: تاسوعا و عاشورا در واقع تبلور جلوه های ایمان و ایثار و تجلی ارزش های الهی ،آزادگی و عبودیت و بندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی فلسفه نهضت خونین امام حسین (ع) که بالا بودن بصیرت آن حضرت بود را برای جوانان تبیین شود.

حسینی بابیان اینکه تاسوعا و عاشورا بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است تصریح کرد: امام حسین (ع) در حادثه عاشورا برای زنده ماندن دین اسلام و فریضه امر به معروف و نهی از منکر علیه حکومت ظالمانه بنی امیه قیام کرد .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: هیات های عزاداری باید بگونه ای قیام و اهداف امام حسین (ع) را ترویج و تبلیغ کنندکه در واقع پیام رسان کربلا باشند و از انجام هرگونه حرکات خرافاتی جلوگیری کنند .

وی افزود: باید همه در تکریم و تجلیل از نهضت عاشورا که پیش نیاز قیام و نهضت حضرت مهدی (عج) است تلاش کنیم.

امام جمعه ابرکوه با قدردانی از حضور آحاد مردم در آیین های عزاداری تصریح کرد: شور حسینی هر سال پرشکوه تر از گذشته در کشور و جهان اسلام جاری می شود تا به لطف خدا سرانجام به اقیانوس حاکمیت عدل گستر منتظر مهدی آل محمد(ص) ختم شود.

وی با بیان اینکه عاشورا پیام بسیار زیادی دارد، افزود: برگزاری نماز ظهر عاشورا از جمله ضرورت هاست ، عزاداران  هنگام وقت فریضه نماز ظهر عاشورا ، هیات های عزاداری ، برنامه خود را تعطیل و به برگزاری نماز جماعت اقدام کنند.

شهرستان ابرکوه ۷۰ هیات مذهبی شناسنامه دار و سازماندهی شده دارد که یکی از این هیات ها ویژه بانوان است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاسوعای حسینی محرم ۹۸ ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده