Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:12:08 GMT

آتش‌سوزی در انبار مهمات حشد شعبی در استان الانبار

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۴۲۹۴

یک منبع امنیتی عراقی از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار مهمات متعلق به حشد شعبی در شهر «هیت» در استان الأنبار خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی عراقی به شبکه سومریه نیوز اعلام کرد که شامگاه دوشنبه در انبار مهمات مقر «شیرهای صحرا» متعلق به حشد شعبی در شهر هیت واقع در استان الأنبار آتش‌سوزی بزرگی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد موفق به مهار آتش شدند و خطر آتش‌سوزی را از تسلیحات دیگر دور کردند.

هنوز دلیل این آتش‌سوزی مشخص نشده است.

این چندمین مورد آتش‌سوزی در مناطق نظامی تحت کنترل نیروهای حشد شعبی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

 رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است.

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره حادثه حریق در انبار شهر ری گفت: ساعت 18:54 عصر امروز در یک مجتمع انبارداری در نزدیکی بیمارستان هفت تیر شهرری یک مورد آتش سوزی گسترده به وقوع پیوست که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انبار مسقفی با مساحت حدودی 500 متر و فضای باز هزار متر که محل نگه داری کارتن، اسپری و عطر و لوازم یدکی دوچرخه بود، به صورت کامل شعله‌ور شده اما آتش‌نشانان از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در نزدیکی محل حریق انبارهای متعدد کالا و کانتینرهای نگه داری کالا ‌وجود دارد اما در حال حاضر عملیات شعله زنی در حال انجام و شرایط تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در محدوده مسقف این انبار انفجارهای زیادی شنیده می‌شود که احتمالا ناشی از انفجار اسپری، عطر و ادکلن است که باعث تخریب سقف‌ها شده است. این حادثه تاکنون خسارت جانی و مصدومیت در پی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدها هنگام آتش‌سوزی منزل آتش‌سوزی در دو انبار راه آهن

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس