Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد نوری، پیشکسوت استقلال یکی از نفراتی بود که در نشست با مسعود سلطانی‌فر حضور داشت ولی عقیده دارد این جلسه خروجی خاصی نداشته و انتقاداتش به عملکرد وزیر ورزش و جوانان هنوز پابرجاست.

 

* با وزیر ورزش جلسه داشتید؟

بله، جلسه‌ای داشتیم که یکسری از پیشکسوتان استقلال در این نشست با وزیر حرف زدند اما به نظرم این جلسه هیچ خروجی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* چرا؟

چون پیشکسوتان و بزرگان استقلال هم‌عقیده نبودند و هر کس حرف خودش را زد که این صحبت‌ها اصلاً نزدیک به هم نبود.

 

* اصلاً برای رسیدن به چه هدفی این جلسه برگزار شد؟

این نشست مثل اینکه برگزار شده بود تا آقای جباری با وزیر صحبت کنند اما تعداد دیگری از پیشکسوتان استقلال حضور داشتند و همانطور که گفتم حرف‌ها یکی نبود و ‌ای کاش تمام عزیزان حرف‌هایشان یکی و نزدیک به هم بود تا این نشست نتیجه بهتری داشت.

 

* شما در این جلسه صحبتی نداشتید؟

چرا من هم صحبت کردم، یعنی آقای وزیر چند بار گفت که صحبت کن و من هم نکاتی را مطرح کردم. من در آن نشست خودم را کوچکتر از بقیه می‌دانستم به همین دلیل به خودم اجازه ندادم خیلی صحبت کنم اما حرف من این است جایی که تعامل نباشد و همفکری هم در کنارش نباشد، به نتیجه‌ای نمی‌رسد اما در کل از وزیر خواسته شد که به استقلال توجه بیشتری شود و نگاه عادلانه باشد.

 

* یعنی نظر شما این است که نگاه عادلانه‌ای وجود ندارد؟

نه، نگاه عادلانه‌ای وجود ندارد. عقیده من این است که هوادار استقلال حق دارد نسبت به این ناعدالتی‌ها اعتراض کند.

 

* مثل اینکه در این جلسه بحث پرسپولیسی بودن وزیر هم مطرح شده است.

بله، ما به ایشان گفتیم که پرسپولیسی هستید اما ایشان منکر شدند، آقای وزیر گفت که برادرم استقلالی است. خب، این چه ربطی به علاقه ایشان دارد و این پاسخگویی آقای وزیر بی‌ربط بود و ما قانع نشدیم.

 

* چرا قانع نشدید؟

چون پرسپولیس در آرامش به کار خود می‌رسد اما استقلال این آرامش را ندارد، این باعث می‌شود که ما فکر کنیم عادلانه رفتار نمی‌شود. استقلال چند وقت دیگر با پرسپولیس بازی دارد و بازی دربی می‌تواند در صورت برد این تیم را به آرامش برساند.

 

* اعتقاد دارید که همه مسائل استقلال با برد در دربی درست می‌شود؟

بله، برد در دربی خیلی چیزها را درست می‌کند. خود شما هم می‌دانید که این بازی چقدر برای هواداران مهم است و در این صورت آنها به آرامش می‌رسند اما باخت در این بازی اوضاع استقلال را آشفته می‌کند.

 

*‌ در این چند هفته اخیر عملکرد آقای استراماچونی را چطور ارزیابی کردید؟

آقای استراماچونی دو بازی بیشتر هدایت تیم استقلال را بر عهده بیشتر نداشته است و این فرصت کمی است برای ارزیابی عملکرد این مربی. همانطور که گفتم از بعد بازی دربی می‌توانیم بگوییم این مربی چه عملکردی در استقلال داشته است اما رزومه استراماچونی خوب است، او در تیم بزرگی مربیگری کرده است. از نظر نظم و انضباط مربی خوب و کاربلدی است و نظم خوبی به استقلال داده است.

 

*‌ اما طی این چند وقت اخیر نشان داده چندان هم به نظم و انضباط پایبند نیست.

چطور؟

 

* چند بازیکن در استقلال با هم درگیر شدند اما ایشان بی‌توجه به این مسأله فردای ان روز بازیکنان را بدون تنبیه در تمرین پذیرفت.

اما ایشان پیش از این نشان داده که نظم و انضباط برایش مهم است. نمی‌دانم این بار چرا تصمیم گرفت این مسأله مسکوت بماند. ضمن اینکه یکی از مسائل دیگری که ایشان به خوبی رعایت کرده، مصاحبه نکردن است.

 

* اما ایشان نشان داده فقط با رسانه‌های ایرانی تعاملی ندارد و با رسانه‌های ایتالیایی مصاحبه می‌کند و همین نکته بارها باعث حاشیه برای استقلال شده است.

بله، ایشان باید این مسأله را هم رعایت کند که تیم دچار بحران و حاشیه نشود. ضمن اینکه نمی‌دانم چرا با خاطیان این بار برخورد نکرد اما حرف من این است بازیکنانی مثل دشتی که باعث دعوا و درگیری شده‌اند، باید بدانند که کجا آمده‌اند و برای چه تیمی بازی می‌کنند. حتی اگر اسماعیلی هم تقصیر داشته باید دشتی به او به عنوان بزرگتر تیم احترام می‌گذاشت. با تمام این تفاسیر و ماجراهایی که برای استقلال طی این چند وقت اخیر به وجود آمده است به شخصه اعتقاد دارم برد در دربی همه چیز را برای این تیم درست می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال محمد نوری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان

رسانه‌ها از بررسی موضوع تنش اخیر میان ایران و رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه ترکیه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه تی آر تی هبر ترکیه، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه امروز -سه‌شنبه- با کابینه خود درباره تنش اخیر میان ایران و رژیم صهیونیستی گفتگو خواهد کرد.

این شبکه افزود: «هیئت دولت پس از یک ماه و نیم وقفه در حال برگزاری نشستی در مجتمع ریاست جمهوری است که تنش‌های اخیر مان ایران و رژیم صهیونیستی مهم‌ترین محور آن خواهد بود و طی این جلسه کاهش تنش در خاورمیانه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت».

طبق این گزارش، در این نشست همچنین موضوع اجرای عملیات مبارزه با قاچاق در نزدیکی مرز ترکیه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است که در تابستان آینده عملیات مبارزه با تروریسم به ویژه در شمال عراق گسترش خواهد یافت

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: بعد و قبل از عملیات وعده صادق علیه اسرائیل به آمریکایی‌ها پیام دادیم؛ گفتیم به دنبال توسعه تنش نیستیم
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان