Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@15:21:52 GMT

کوین فورچونه، کلید موفقیت تراکتور در فصل جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۵۱۳۳

به گزارش ایلنا، تیم تراکتور تبریز هر زمان که در ترکیب خود مهاجمی گلزن داشته، توانسته نتایج خوبی کسب کند. این موضوع را سال گذشته و زمانی که آنتونی استوکس در دوران اوج خود به سر می‌برد، به خوبی نشان داد. در سال‌های گذشته هم با حضور مهاجمانی چون ادینیو، این موضوع کاملاً مشهود بود.

در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم با درخشش استوکس، تراکتوری‌ها خط حمله زهرآگینی داشتند اما با مشکلاتی که برای این بازیکن به وجود آمد، سرخ‌پوشان در نیم‌فصل دوم با یک خلأ بزرگ مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خلأ باعث شد در حساس‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم، تراکتور قافیه را به رقبای بالای جدولی باخته و ضمن از دست دادن جام، از کسب سهمیه هم باز بماند.

در فصل جاری تراکتور با خرید دو مهاجم خارجی در اندیشه ساختن یک خط حمله آتشین است. مازولا و فورچونه مهاجمان جدید تراکتور هستند که وظیفه دشواری را بر عهده دارند. آنها باید در کنار دیگر عناصر تهاجمی تیم، به اندیشه مسئولان تیم رنگ واقعیت ببخشند. فورچونه به عنوان آخرین خرید تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات تابستانی، شاه‌ماهی نقل و انتقالاتی این تیم به حساب می‌آید.

آمار گلزنی خوب این بازیکن باعث شده دنیزلی حساب ویژه‌ای روی او باز کند. این روزها دنیزلی در تلاش است تا با تمرکز روی تمامی جوانب فنی و روحی، فورچونه را مهیای حضور در نوک خط حمله تراکتور کرده و خلأ یک مهاجم گلزن در تیمش را پر کند. تراکتوری‌ها در دو بازی ابتدایی خود تنها یک گل زده‌اند که این گل هم توسط مدافع‌شان به ثمر رسیده و مهاجمان این تیم هنوز پایشان به گلزنی باز نشده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتور کوین فورچونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)

کوین دی بروین گل تساوی منچسترسیتی را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها ؛ سرمربی سابق گرت بیل در راه تبریز
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)