Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@07:59:51 GMT

حفاری‌های مترو نقشی در فرونشست‌های تهران ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۵۱۵۴

علی امام در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به برخی انتقادات مبنی بر نقش و تاثیر حفاری‌های مترو در گذشته در فرونشست زمین در پایتخت گفت: مترو نقشی در فرونشست زمین پایتخت ندارد.

وی با بیان اینکه در پی حفر تونل‌های مترو گاه شاهد فرو ریزش زمین هستیم گفت: فرو ریزش معابر در تهران که بعضا با حفر مترو در تهران بروز می کند که عمدتا به علت شکستگی لوله های خدماتی همچون آب است که موجب شستگی خاک شده و در نهایت با خالی شدن خاک زیر آسفالت، حفره هایی در معابر ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه فروریزش با فرو نشست متفاوت است و حفر مترو ارتباطی با این پدیده ندارد، گفت: علت اصلی ایجاد فرونشست در تهران، خالی شدن سفره های آبهای زیر زمینی و نه حفر مترو است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدنژاد اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه 10 فروردین 1403 خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط 1، 2، 3، 4، 6 و 7 مترو تهران از ساعت 22 تا 2 بامداد روز بعد (شنبه 11 فروردین‌ماه) با سر فاصله 30 دقیقه انجام خواهد شد.

سرویس‌دهی مترو تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه 12 و سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه 1403) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت 2 بامداد با سر فاصله 30 دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط 5 تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • فیلم| بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین
  • (ویدیو) بلعیده شدن پژو ۲۰۶ در فرونشست زمین
  • شکستن و ریزش پل در اثر فرونشست زمین در پی بارندگی‌های اخیر + فیلم
  • فرونشست هولناک زمین در مهریز + ویدئو
  • فرونشست زمین سبب شکستن پل در مهریز شد