Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@05:20:38 GMT

سلاح جدید مقاومت فلسطین در معادله بازدارندگی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۵۵۸۸

سلاح جدید مقاومت فلسطین در معادله بازدارندگی

به گزارش جام جم آنلاین، عملیات منحصر به فرد یکشنبه گذشته جنبش مقاومت اسلامی حماس شامل هدف قرار دادن یک کاروان نظامی صهیونیستی در مرز غزه، پیشرفت قابل ملاحظه ای در روند مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل به شمار می آید، زیرا برای اولین بار در آن از پهپاد برای هدف قرار دادن اهداف نظامی صهیونیستی استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عصام أبو دقه» از اعضای ارشد جبهه دموکراتیک فلسطین در این باره به «ایرنا» گفت: مقاومت به توسعه توانمندی های نظامی خود ادامه خواهد داد و آماده مقابله با اسرائیل است.

وی افزود: استفاده از پهپاد تحول مهمی در مقاومت فلسطین به شمار می آید و پیامی به اشغالگران است با این مضمون که مقاومت گزینه های زیادی دارد و از توان بازدارندگی برخوردار است و به کسب مهارت و توانمندی نظامی خود ادامه می دهد.

ابو دقه تاکید کرد: مقاومت فلسطین با تمام توان در تلاش برای جلوگیری از ریخته شدن خون ملت فلسطین است و در صورت نیاز به حملات جدی و شدید علیه رژیم اشغالگر، آمادگی و توان آن را دارد.

وی ادامه داد: استفاده از پهپادها پیشرفت منحصر به فردی در مقابله با رژیم اشغالگر به شمار می آید و درعین حال پیام ساده ای به این رژیم است به این معنی که در صورت ادامه تجاوزات علیه ملت فلسطین با گزینه های بسیار سختی روبه رو خواهد شد زیرا مقاومت به شکل شبانه روزی در حال بالا بردن آمادگی خود به منظور مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیستی است.

مقاومت در حال پیشرفت روزافزون

«احمد المدلل» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: مقاومت در حال توسعه امکانات و توانمندی های خود در مقابله با دشمن صهیونیستی است و اکنون امکانات آن بیش از پیش توسعه یافته و می تواند به نقطه ای برسد که برای دشمن صهیونیستی غیرقابل پیش بینی باشد. وی تاکید کرد: مقاومت می تواند در هرگونه رویارویی آینده با دشمن، معجزه کند همانطور که مقاومت در جنوب لبنان چنین کرد.

این درحالی است که گردان های القسام چندی پیش با صدور بیانیه ای از ساخت پهپاد «ابابیل ۱» با قابلیت گشت زنی و هجومی خبر داد؛ دستاوردی که موجب شگفتی و سردرگمی رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حماس مقاومت فلسطین پهپاد القسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم