Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این هیات دوچرخه سوار با پیام «حسین مصباح الهدی» مسیر هرات تا مشهد را رکاب زدند تا پیام صلح، دوستی و وحدت را به جهانیان ابراز کنند.

«زبیر برکزای» یکی از اعضای این کاروان گفت: پنجمین بار است که به مشهد مشرف می‌شوم و این سفر با هدف رساندن پیام صلح و دوستی بین شیعه و سنی، وحدت و یکپارچگی و یادبود نام شهدای کربلا به جهان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: حضور در فضای ملکوتی این بارگاه نورانی همواره برایم همراه با احساس آرامش و امنیت بوده است و از خداوند و حضرت رضا (ع) سپاسگزارم که این لیاقت را به من عطا فرموده‌اند.

عضو این هیات دوچرخه سواری گفت: در هر بار زیارت برای مردم و سرزمینم دعا می‌کنم تا تحت توجهات این امام روز‌های بهتری را پیش‌رو داشته باشند.

این گروه با حضور در رواق دارالرحمه حرم رضوی از برنامه‌هایی که به همت مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود بهره‌مند و در انتها میهمان خوان با برکت حضرت رضا (ع) شدند.   انتهای پیام//ف.س   دوچرخه سواران افغانستانی از هرات تا مشهدالرضا (ع) را رکاب زنان آمدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان آستان قدس رضوی مناسبت های مذهبی ائمه اطهار اخبار فرهنگی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی