Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مرور برخی واکنش ها به خبر فوت هواداران استقلال پرداخته ایم.

طرفداری- در روزهایی که ورود بانوان، یکی از اصلی ترین مشکلات فوتبال ایران به شمار می رود، مرگ هوادار استقلال نیز اتفاقات بیشتری را رقم زده است.

به گزارش طرفداری، چند روز پیش بود که سحر خدایار، هوادار تیم استقلال به علت اینکه اجازه ورود به ورزشگاه را نیافته است، دست به خودی سوزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شب گذشته اخباری منتشر شده که این اقدام او منجر به فوتش شده است. موضوعی که حواشی خاص خود و واکنش اهالی فوتبال و ورزش را به دنبال داشته است. به مرور این موضوعات می پردازیم:

مهتاب کرامتی:

دختر آبی

 علی کریمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکزم روی ۶ فینال است/سوءبرداشت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین حسینی پس از احضار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تابع قانون هستم و تلاش می‌کنم سوءتفاهم ایجاد شده برطرف شود. اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسوولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسؤول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی جامپ ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

حسینی افزود: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سو برداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

کد خبر 6084789

دیگر خبرها

  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • تمرکزم روی ۶ فینال است/سوءبرداشت شده است
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • عکس| استوری نکونام به عشق یک هوادار