Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس پایتخت گفت: در ایام محرم بیش از ۱۳هزار هیأت درنقاط مختلف تهران بزرگ فعالیت دارند که افتخار این را داریم که امنیت و انضباط ترافیکی و انتظامی این هیأت‌ها را تامین می‌کنیم. تاریخ انتشار: 13:33 - 19 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۶۱۱

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار حسین رحیمی در جمع عزاداران حسینی امام زاده ابوالحسن شهرری با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه خون امام حسین (ع) موجب بیداری و ایستادگی مظلومان و ستمدیدگان در مقابل ظالمان و گردنکشان شد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشأن الهام گرفته از قیام کربلا بود چرا که امام عزیزمان نیز با تأسی از جد بزرگوار خود در مقابل طاغوتیان ایستاد و پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا باید زنده بماند و تا مادامی که این حماسه در جریان باشد پیروزی با اسلام ناب محمدی است، عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی با عشق و ارادت، نظم و انضباط و امنیت هیأت‌های عزاداران حسینی را تأمین می‌کند.
رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه خدا را سپاسگزاریم که سرباز نظام و رهبر معظم انقلاب و خادم و خدمتگزار ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی هستیم، افزود: نباید فراموش کرد که یزید و شمر امروز، امریکا و اسراییل و ایادی ناخلف آن‌ها می‌باشند که دستشان به خون مظلومان یمن، عراق، سوریه و ... آلوده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با، ولی بودن از جمله مهمترین مسائلی است که نباید از آن غافل ماند، گفت: امروز دشمنان اصل ولایت را نشانه گرفته اند چرا که می‌دانند زیر علم و بیرق ولایت است که اتحاد و انسجام مثال زدنی داریم. وی افزود: امروز مفتخریم که تحت زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب، حافظ نظم و امنیت و آرامش مردم هستیم و خدا را شاکریم که خدمتگزار بهترین مردم دنیا هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس پایتخت در زمینه‌های برخورد با مفاسد افتصادی، اخلاقی و... بیان داشت: در ایام محرم بیش از ۱۳هزار هیأت درنقاط مختلف تهران بزرگ فعالیت دارند که افتخار این را داریم که امنیت و انضباط ترافیکی و انتظامی این هیأت‌ها را تامین می‌کنیم.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حسین ر عزاداری امام حسین خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی

مازیار ناظمی عصر امروز در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۷۰ رویداد ملی بزرگ توسط این فدراسیون در سطح قهرمانی برگزار شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آموزش آکادمیک یک هزار نفر در مدت یاد شده خبر داد و افزود: بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان است که با بودجه‌های کلان برخی فدراسیون‌ها قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از درآمد‌های فدراسیون به استان‌ها واریز می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت و کمک مالی به هیات‌های استانی بکار می‌گیریم.

ناظمی بر لزوم تجهیز استان‌ها به امکانات تاکید کرد و گفت: امکانات نباید در تهران متمرکز باشد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به اینکه استان کردستان توانمندی‌های خوبی دارد، گفت: این رشته‌ها از جمله رشته‌هایی است که در حوزه نشاط عمومی تاثیر گذار است و یک سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۸ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در کردستان فعالیت دارند که ۹۲ نفر آنان مرد و ۶ نفر خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران