Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@22:27:45 GMT

تصادف در مسیر ایلام - مهران ۳ کشته و زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۵۶۱

تصادف در مسیر ایلام - مهران ۳ کشته و زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام از تصادف یکدستگاه خودروی ۲۰۶ حامل زائران قمی در محور ایلام - مهران خبر داد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده عصر امروز در ارتباط با حوادث جاده‌ای امروز ایلام  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام به مهران، مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفات تصادفات برون شهری سیستان و بلوچستان 11 درصد کاهش یافتجمعه خونین در استان فارس؛ 5 کشته و 79 زخمی در ‌تصادفات جاده‌ای‌بیشترین سهم در تصادفات رانندگی استان کرمانشاه عدم توجه به‌جلو است

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس راه، مشخص شد یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

رئیس پلیس راه ایلام  یادآور شد: علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه، برخورد به شی و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

همتی‌زاده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این خودرو متعلق به زائران استان قم بوده که قصد سفر به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی مهران داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از زائران عتبات عالیات خواهشمندیم با توجه به عدم آشنایی به جاده، در محورهای مواصلاتی استان ایلام با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با توجه به تابلوهای راهنمایی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی رانندگی کرده و از انجام هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو

طبق اعلام پلیس آمریکا در پی تیراندازی در شهر شیکاگو آمریکا یک نفر کشته و ۷ نفر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا، یک دختر بچه کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سی‌بی‌اس، براساس اعلام پلیس شیکاگو در پی تیراندازی در مهمانی خانوادگی در یک منزل مسکونی، یک دختر هفت ساله کشته و هفت نفر زخمی شدند. سه نفر از زخمی‌ها کودک بودند که حال 2 نفر از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

براساس اعلام پلیس در این حادثه که در تعطیلات آخر هفته روی داد، 18 گلوله شلیک شد.

تیراندازی در فلوریدا 9 کشته و مجروح بر جای گذاشتیک کشته در تیراندازی مدرسه‌ای در فنلاند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • نوگواهینامه ها نقش کمتری در تصادفات دارند!
  • تاثیر اعتمادبه‌نفس کاذب رانندگی بومی در وقوع تصادف
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران