Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@10:53:31 GMT

هرمزگان در عاشورای حسینی یکپارچه غرق در ماتم و عزا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۸۵۷

هرمزگان در عاشورای حسینی یکپارچه غرق در ماتم و عزا شد

در دهمین روز از ماه محرم و همزمان با عاشورای حسینی سراسر استان هرمزگان در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان یکپارچه غرق در ماتم و عزا شد. ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، هرمزگانی‌ها در عاشورای حسینی با حضور گسترده در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و تکایا به عزاداری و سوگواری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراسر استان هرمزگان در این روز شاهد برپایی دسته جات عزاداری و برگزاری مراسمات سوگواری بود.

در بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان نیز اقشار مختلف مردم در قالب دسته‌جات عزاداری در خیابان‌های این شهر حضور یافته و به عزاداری پرداختند.

سراسر استان کردستان در ماتم امام حسین(ع) به سوگ نشستخراسان جنوبی درماتم امام حسین(ع) و یاران باوفایش به سوگ نشستآذربایجان شرقی در عاشورای حسینی غرق در ماتم شد

حضور هیئت‌های عزاداری از اقوام مختلف ساکن در استان هرمزگان و عزاداری و سینه‌زنی به شیوه سنتی از جمله نکات قابل توجه در این مراسم بود.

همچنین در این روز مردم عزادار با تشکیل صف‌های به هم پیوسته نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کردند.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S6,58,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مجتبی روح الامین در برنامه زنده رادیویی کندیمیز مرکز استان به تبیین اهمیت تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی زراعی و باغ‌ها پرداخت.

روح الامین از اهمیت تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان امور اراضی کشور یاد کرد و گفت: تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی لازمه تولید پایدار محصولات کشاورزی است؛ یکی از دلایل افزایش هزینه‌های تولید در کشور، خردشدن اراضی و کشاورزی سنتی است.

وی افزود: باید به سمت کشاورزی مکانیزه و کلان قدم برداریم و گام اول یکپارچه‌سازی اراضی است.

روح الامین در ادامه اضافه کرد: برای اجرای این طرح نمی‌توان نسخه واحدی برای کل استان درنظر گرفت و با توجه به شرایط باید برای هر منطقه از روش‌های جداگانه‌ای بهره برد.

وی بیان کرد: موفقیت بیشتر دولت در طرح یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی الزاماتی هم نیاز دارد، ازجمله اینکه برای ارث وراث، باید قانونی وضع شود که زمین‌ها را خرد نکنند و مشوق‌های نقدی، تسهیلاتی و ... هم برای این کار در نظر گرفته شود. 

مدیر امور اراضی استان گفت: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، مسئولان امور اراضی و مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان باید در رابطه با تجمیع و یکپارچه‌سازی کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشند و از روش‌های ترویجی و تشویقی استفاده کنند تا در نهایت موارد در کارگروه تصمیم‌گیری و نهایی شود.

 روح الامین در ادامه اضافه کرد: شهرستان‌های اشنویه، سلماس، بوکان، پلدشت، چالدران، تکاب، شاهیندژ و مهاباد نسبت به معرفی پایلوت به مساحت ۵۰۷ هکتار اقدام کرده اند که ۴۶ هکتار منجر به تجمیع اسناد و معرفی به اداره ثبت جهت صدور سند تجمیعی و ۱۳ هکتار مبنی بر یکپارچه سازی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • تاخیر در تحویل ساینا s تیپ da متقاضیان را در نیمه راه گذاشت
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود