Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:48:18 GMT

رئال مادرید سلطان ترانسفر مارکت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۶۹۳۱

رئال مادرید سلطان ترانسفر مارکت

تیم فوتبال رئال مادرید در این دوره از نقل و انتقالات بیشترین خرج را در میان تیم‌های لیگ اسپانیا داشته و باعث شده این لیگ رتبه اول از نظر پرخرجی را به دست آورد.

به گزارش مشرق، در بازار نقل و انتقالاتی امسال لالیگا و سری‌آ توانستند از لیگ برتر پیش بیفتند. تیم‌های فوتبال رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید ۳ تیم اول اسپانیا از نظر میزان خرج کردن هستند و هرکدام در این دوره یک سوپراستار گران قیمت خریده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در زیر می‎توانید آمار مربوط به لیگ‌ها را ببینید.

لالیگای رکوردشکن
هر دو، هم لالیگا و هم سری‌آ در این دوره رکورد خرج کردن خودشان را شکسته‌اند. اولی ۱.۳۱۹ میلیارد یورو و دومی ۱.۱۷۸ میلیارد یورو هزینه خرید بازیکن کردند.

اما باشگاه‌های لیگ برتر جزیره از نظر خرج کردن افت داشتند و دیگر پرخرج‌ترین نیستند. منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال تنها تیم‌هایی بودند که رکورد خرج کردن قبلی خودشان را شکستند.

بیشتر بخوانید:

کمک مالی بازیکنان بارسا برای جذب نیمار!

از نظر هزینه کردن برای خرید بازیکن لالیگا ۴ تیم دارد که جزو ۱۰ تیم پرخرج اول اروپا هستند. رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید و سویا. از سری‌آ هم در این لیست نام یوونتوس و اینتر دیده می‌شود.

اتلتیکو در سطح نخبه‌ها
اتلتیکومادرید در این دوره از بازار نقل و انتقالات ۲۴۳ میلیون یورو هزینه خرید بازیکن کرده است. خرید ژائو فلیکس باعث شد آن‌ها هم به اندازه نخبگان پول خرج کنند. در واقع در ۵ سال اخیر روی هم راه‌راه پوشان بیش از رئال، رقیب و همشهری‎شان پول خرج کرده‌اند.

خبر بد برای لالیگا
اما از اخبار مربوط به خرید که بگذریم باید اشاره‌ای داشته باشیم به وضعیت بازیکنان تیم‌های پایه در لالیگا. سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جدید و گران‌قیمت از تیم‌های دیگر باعث شده تعداد بازیکنانی که از آکادمی تیمشان به تیم اصلی راه پیدا می‌کنند کاهش پیدا کند. برای مثال رئال مادرید تنها ۶ بازیکن از آکادمی‌اش در ترکیبش دارد و این در حالی است که بسیاری از بازیکنانش هم مصدوم بوده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان رئال مادرید ترانسفرمارکت نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس