Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@17:25:37 GMT

تخریب 2 واحد مسکونی بر اثر انفجار گاز شهری در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۰۴۸

تخریب 2 واحد مسکونی بر اثر انفجار گاز شهری در زنجان

مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: دو واحد مسکونی در محله نوبهار امجدیه به دلیل نشت گاز منفجر شد.

حسن غفاری در گفت‌وگو با ایسنا، از انفجار دو واحد مسکونی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: ظهر امروز دو واحد مسکونی در محله نوبهار امجدیه به دلیل نشت گاز منفجر شد.

این مسئول با بیان اینکه پس از تماس با این مرکز، نیروهای امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: خوشبختانه در زمان بروز حادثه، کسی در خانه‌ها نبود و این در حالی است که خانه‌ها آسیب 60 درصدی دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد

علیرضا نظری در خصوص جزئیات  حادثه انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در گیلانغرب گفت: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد