Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@06:15:59 GMT

رئال برای جذب صخره هلندی وارد عمل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۰۵۱

آفتاب‌‌نیوز :

نشریه «اکسپرس» انگلیس خبر داد که باشگاه رئال مادرید برای جذب ویرجل فان دایک، مدافع تنومند لیورپول وارد عمل شده است.

فان دایک از زمان پیوستن به لیورپول نشان داده که مهره گمشده کلوپ برای فتح جام ها بوده است. فان دایک با درخشش مقابل بهترین مهاجمان قاره سبز لیورپول را تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تازگی موفق شد مسی و رونالدو را کنار بزند و جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند. رئال در تلاش است تا رضایت فان دایک را کسب کند اما کار سختی را پیش رو دارد چون این صخره هلندی دوست دارد در لیورپول بماند.

از سوی دیگر لیورپول نیز دست بسته ننشسته و می خواهد مدافع هلندی اش را از وسوسه ها در امان نگه دارد. به همین خاطر بزودی به دنبال تمدید قراردادش است.مسئولان باشگاه انگلیسی می خواهند دستمزد هفتگی فان دایک را از 125 هزار پوند به 200 هزار پوند افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئال مادرید فان دایک لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید