Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه که شب گذشته(دوشنبه) در اجتماع عزاداران حسینی در حسینیه ریحانه‌الحسین سخن می‌گفت با بیان اینکه عاشورا تابلوی همه زیبایی‌ها و حیات یک انسان است، گفت: ایمان، صبر، توکل، دشمن شناسی، دشمن‌ستیزی، عدالت، ایثار، جهاد، برابری و شهادت از مظاهر عالی در تابلوی عاشورا محسوب می‌شوند که در این تابلو نقش بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تابلوی عاشورا جلوی چشم ماست، افزود: عاشورا رمز تحول در حیات انسان است به همین جهت کسی که عاشورا دارد در زندگی مایوس نمی‌شود.
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: کسی که عاشورا دارد، ظلم، ستم، تبعیض، فساد و استکبار نباید باعث شود تا از میدان خارج شود.

رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نام عاشورا و با پرچم داری امام(ره) شکل گرفت و به حکومت ستم‌شاهی پایان داد، خاطرنشان کرد:چه چیزی انقلاب را پیروز کرد؟ همین مجالس و همین حسین، حسین گفتن‌ها. از این رو امام خمینی(ره) فرمودند: «انقلاب ما از محرم و صفر است.»

وی عاشورا را نقطه امید خواند و تصریح کرد: تا عاشورا در بین ماست هیچکس نمی‌تواند ذلت را برای مملکت، و هیچ ملتی از ملت‌هایی که زندگی آنها مبتنی بر عاشورای حسینی است، تحمیل کند؛ ملت عاشورایی، عزیز است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به عزاداران حسینی با بیان اینکه امروز با جاهلیت مدرن طرف هستید که هم مسلح به علم و فناوری و امپراطوری رسانه‌ای و خبری بسیار گسترده و هم پشتوانه آن زور است، تاکید کرد: باید به برکت خون ابی‌عبدالله در مقابل جاهلیت مدرن ایستاد؛ خون مطهر ابی‌عبدالله برای مبارزه با جهل بود.

رئیسی با اشاره به اینکه امام (ره) به نام حسین(ع) انقلاب کرد و رهبر معظم انقلاب به نام ابی‌عبدالله گره‌ها را باز می کنند، گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود تنها راه نجات، سوار شدن بر کشتی است که ناخدای آن حسین(ع) است.
  منبع: مهر کپی متن خبر برچسب ها: رئیسی عاشورا ماه محرم امام حسین

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: رئیسی عاشورا ماه محرم امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

اجتماع مردمی وعده صادق سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۹ در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود در این مراسم حسین طاهری مداحی خواهد کرد.

کد خبر 6079477 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود