Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که امارات به جای جنگ افروزی در یمن به حقوق و خواسته های ملت خود توجه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: امارات به جای آنکه به جنگ افروزی در یمن بپردازد به حقوق ملت خود در زمینه دموکراسی توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امارات مدعی است برای حمایت از آزادی به یمن حمله کرده است. ما به رهبران این کشور توصیه می کنیم به خواسته های ملت خود و حقوق دموکراتیک آنها توجه کنند.

الحوثی تاکید کرد: عجیب است که امارات این ادعا را مطرح می کند در حالیکه ملت خود از آزادی و مشارکت در یک انتخابات آزاد و واقعی محروم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: امارات یمن انقلاب سامانه سماح ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفر‌های نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیئت دولت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقام از عاملان و حامیان تروریست‌ها، خواسته شهروندان روس
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد
  • محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است
  • ننگ سکوت برای مدعیان آزادی
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت درباره غزه
  • واکنش حماس به آتش بس فوری در غزه
  • تاکید بر فعالیت ایستگاه‌های نوروزگاهی