Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@11:00:49 GMT

انتشار جزئیات جدیدی از نحوه قتل جمال خاشقجی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۱۵۳

صراط:

به نقل از روزنامه القدس العربی، روزنامه صباح ترکیه که جزئیات فایل صوتی مربوط به گفت‌وگو‌های تیم قتل جمال خاشقجی را منتشر کرده، نوشته است: در این نوار صورتی یکی از اعضای تیم قتل می‌پرسد: آیا حیوان قربانی شد؟ دیگری می‌پرسد آیا این کیسه برای جسد او کافی است؟

به نوشته این روزنامه این صدا‌ها در ساعت سیزده و دو دقیقه ظهر یعنی ۱۲ دقیقه قبل از رسیدن خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفت‌وگو بین ماهر عبدالعزیز مطرب، که گفته می‌شود سرهنگ اطلاعاتی عربستان در لندن بوده و صلاح محمد الطبیقی، جریان داشته که جسد خاشقجی را مثله کرده است.

الطبیقی درخواست حمایت از سران عربستان کرده و پرسیده بود چه کسی از من حمایت خواهد کرد؟ که این مسئله اشاره به مسئولیت او در مثله کردن جسد دارد به خصوص اینکه خود وی اشاره کرده بود رؤسای او در پزشکی قانونی نمی‌دانند او چه کار خواهد کرد.

در این نوار صورتی گفت‌وگو‌های بین خاشقجی و مطرب شنیده می‌شود. مطرب از خاشقجی می‌خواهد در پیامی به پسرش بنویسد که ”من در استانبول هستم و اگر به من نرسیدید نگران نشوید...». خاشقجی با این درخواست مخالفت کرد و آن را نوعی آدم ربایی دانست.

مطرب ادامه می‌دهد: زود باش بنویس تا بتوانیم کمکت کنیم. ما در نهایت تو را به عربستان برمی‌گردانیم و خودت خوب میدانی اگر به ما کمک نکنی چه اتفاقی برایت خواهد افتاد.

خاشقجی به میز نگاه می‌کند و می‌گوید: آلت قتل آنجاست. آیا به من دارو می‌دهید؟ مطرب می‌گوید: بیهوشت می‌کنیم.

به نوشته صباح، خاشقجی بعد از خوردن قطره‌ای از دارو فریاد زد و قبل از اینکه بیهوش شود،گفت: من آسم دارم. این کار را نکنید. مرا خفه می‌کنید. این آخرین جمله او بود قبل از اینکه جلاد با گذاشتن کیسه‌ای بر روی سرش او را خفه کند.

در این نوار گفت‌وگوی اعضا تیم کشتار شنیده می‌شود از جمله اینکه: بیهوش شد؟... سرش را بلند کرد.. با فشار بیشتر ادامه بده. به نوشته صباح بعد از صدای مثله کردن جسد خاشقجی با اره شنیده می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خاشقچی سیاست عربستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری

 در دیدار صبح امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، جمعی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هم حضور دارند.

نوشته خاص در دستان یکی از کارگران را مشاهده می کنید.

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری