Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتایج گزارش های جدید نشان می دهد که روزانه 5 مورد تجاوز جنسی در پایتخت کشور شوئد رخ می دهد، این در حالی است که تنها 5 درصد از گزارش مهاجمان تجاوز جنسی مجرم شناخته می شوند. تاریخ انتشار: 15:32 - 19 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۶۲۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ در استکهلم در مجموع ۱۰۶۰ مورد تجاوز جنسی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شهر روزانه به طور متوسط ۵ مورد تجاوز جنسی رخ می‌دهد که بسیاری از آن‌ها در تیتر روزنامه‌های کشور سوئد جای می‌گیرند.

 اسپوتنیک نوشت، شوای مالی استکهلم نحوه برخورد قضائی با این متخلفان را غیر قابل قبول توصیف کرد.


اوضاع به قدری وخیم است که یکی از بیمارستان‌های معروف در استکهلم مجبور شد تا یک بخش اورژانس برای زنانی که مورد تعرض قرار می‌گیرند اختصاص دهد. بر اساس آمار‌ها سالانه ۸۰۰ زن در این بخش به دلیل تجاوز جنسی تحت درمان قرار می‌گیرند.
رئیس شورای مالی استکهلم افزایش گزارش‌های مربوط به تجاوز جنسی را نگران کننده و هشدار دهنده خواند و شمار زنانی که روزانه قربانی این نوع خشونت می‌شوند را بسیار بالا اعلام کرد.
بر اساس گزارش‌ها از هر ۱۰ زنی که قربانی تجاوز جنسی می‌شوند تنها ۶ نفر از آن‌ها به پلیس گزارش می‌دهند.
در حال حاضر در هر صد تجاوز جنسی که در این شهر گزارش می‌شود تنها ۵ مورد تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و مهاجمان به سزای اعمالشان می‌رسند. با این وجود شمار گزارش‌های تجاوز جنسی طی یک دهه اخیر از ۴ هزار به ۵ هزار مورد رسیده است.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تجاوز جنسی سوئد استکهلم افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری است و بارشی گزارش نشده است.

کد خبر 6063619

دیگر خبرها

  • تجاوز به زنان، جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد