Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:21:51 GMT

مصدومیت ۴۰ نفر در تاسوعای حسینی امسال

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۷۴۳۱

مصدومیت ۴۰ نفر در تاسوعای حسینی امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۴۰ نفر در مراسم تاسوعای امسال، اظهار کرد: روز دوشنبه ۱۸ شهریور ماه ۴۰ مورد مصدومیت به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که ۳۵ نفر آنان بیماران قلبی و عروقی و پنج نفر دیگر مصدومان ترومایی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ۱۴ نفر از مصدومان روز گذشته در شهر‌های مختلف استان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: شش نفر از مصدومان در بیمارستان‌های اصفهان، دو نفر در اردستان، دو نفر در نطنز، دو نفر در تیران و دو نفر در میمه و خوانسار بستری شدند.

عابدی اضافه کرد: همچنین ۲۶ نفر از مصدومان روز تاسوعا در محل و به صورت سرپایی درمان شدند.

او افزود: ۱۲ نفر از شمار مصدومانی که به صورت سرپایی درمان شدند در شهرستان نطنز، هشت نفر در بادرود و پنج تن دیگر در اصفهان بودند.

انتهای پیام/م

  آمار مصدومان تاسوعای حسینی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای کلانشهر اصفهان پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌زاده صبح شنبه در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به اصفهان سفر کردند، اظهار داشت: نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر رضایت بالای میهمانان نوروزی از شرایط شهر و خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان سال گذشته میزبان حدود یک میلیون و ۸۰ هزار مسافر بود، افزود: افزایش تعداد مسافران در نوروز امسال نشان می‌دهد که شهر اصفهان به‌رغم تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات زیست‌محیطی، همچنان مقصد گردشگران داخلی است.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری آئین شهری «هفته فرهنگی اصفهان» در اردیبهشت ماه سال جاری خاطرنشان کرد: جزئیات برنامه‌های این آئین به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

قاسم‌زاده همچنین با بیان اینکه حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای شهر اصفهان در سال جاری پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد ۱۰۰ پروژه، پروژه شاخص شهری است که کل شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها طبق زمان‌بندی تا پایان سال جاری اجرا شوند.

کد خبر 6076411

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • امسال ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای کلانشهر اصفهان پیش‌بینی شده است
  • آغاز احداث ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال