Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امرالله احمدجو که به تازگی نگارش فیلمنامه سریال الف ویژه «سلمان» به کارگردانی داود میرباقری را به اتمام رسانده است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا گفت: هم‌اکنون گروه تدارکات در حال فعالیت هستند و پیش بینی ما این است که اواسط پاییز زمان کلید خوردن کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: گفت‌و گوی متفاوت با بازیگر نقش کیان در سریال «مختار نامه»

وی ادامه داد: قرار است از تولد تا فوت سلمان فارسی را در این کار پوشش دهیم. در واقع تا این مقطع حتمی است و برای ادامه آن باید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود.

این نویسنده و کارگردان پیشکسوت تاکید کرد: فعالیت‌های سلمان، زندگی، دیانت و سرگذشت او که به نوعی قصه خواهد بود در این کار به تصویر کشیده می‌شود.

به گفته وی، مانند تعزیه که در آن قصه عاشورا را روایت می‌کنند در این پروژه نیز قصه سلمان روایت می‌شود چراکه در تاریخ خیلی راجع به او گفته نشده است.

احمدجو با اعلام اینکه فیلمنامه سریال «سلمان» تکمیل است، گفت: ما سه نفر بودیم که در نگارش دیالوگ‌ها به داود میرباقری کمک کردیم، زیرا نویسنده نهایی اوست. ما سه نفر هر کدام با یک لحن از ابتدا تا انتهای فیلمنامه را نوشته‌ایم و تصمیم نهایی با خودشان است که چگونه از این متن‌ها استفاده کنند.

کارگردان «روزی روزگاری» درباره انتخاب بازیگر نقش سلمان گفت: اطلاعی از کاندید نهایی بازیگر نقش سلمان ندارم. آخرین مرتبه که با داود میرباقری صحبت کردم هنوز به انتخاب نهایی خود نرسیده بود. وی از بین چهره‌ها و بازیگران شناخته شده هنوز کسی را انتخاب نکرده است درواقع کسی را پیدا نکرده است. نزدیک به دو سه هزار نفر برای نقش سلمان تست داده‌اند و بازیگر اصلی از بین این تعداد انتخاب خواهد شد. ممکن است از بین بازیگران تئاتر تهران و شهرستان‌ها چهره‌ای جدید انتخاب نهایی باشد.

احمدجو در پایان خاطرنشان کرد: کرمان، خراسان، بخشی از تهران و قم از جمله لوکیشن‌های قطعی هستند که سریال در آن‌ها تصویربرداری می‌شود البته بخشی از تصویربرداری نیز در ترکیه خواهد بود.

منبع: صبا

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه هنرمندان سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 به تازگی بخشی از سریال ساعت خوش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست خواستگاری می‌کند. نظام دوست در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!