Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:22:30 GMT

پوشش زنده؛ تا دقیقه ۶۰؛ ایران ۲ - هنگ‌کنگ صفر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۱۱۴

پوشش زنده؛ تا دقیقه ۶۰؛ ایران ۲ - هنگ‌کنگ صفر

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه شنبه در نخستین بازی مرحله گروهی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت. سردار آزمون(۲۳) و کریم انصاریفرد(54) برای ایران گل زدند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با این نفرات به میدان رفت: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان سفیدپوش ایران از همان دقیقه ابتدای بازی برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه میزبان پی ریزی کردند اما دفاع چند لایه قرمزپوشان این اجازه را به شاگردان ویلموتس نداد تا در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند. در این دقایق بازی به طور کامل در اختیار ایران بود.

دقیقه ۱۱ : نخستین موقعیت جدی برای تیم ملی فوتبال ایران رقم خورد. در این صحنه علیرضا جهانبخش توپی را روی دروازه ارسال کرد که سردار آزمون با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد که توپ توسط گلر حریف برگشت خورد و در ادامه ارسال او برای مهدی ترابی و انصاریفرد توسط مدافعان حریف دفع شد.

* دقیقه ۲۳: تیم ملی ایران که از ابتدا برتر بود و توپ و میدان را در اختیار داشت در این دقیقه روی سانتر رامین رضاییان صاحب موقعیت شد که طی آن کریم انصاریفرد توپ را مقابل پای سردار آزمون قرار داد و ضربه چکشی این بازیکن دروازه هنگ کنگ را باز کرد.

* دقیقه ۳۶: یک موقعیت عالی دیگر برای ایران به دست آمد که ضربه قیچی کریم انصاریفرد پس از برخورد با تیر افقی دروازه حریف به بیرون رفت. 

* دقیقه ۴۳: هنگ کنگی ها که در چند ضد حمله صاحب موقعیت خوب درون محوطه جریمه ایران شده بودند، در این دقیقه موقعیت عالی کسب کردند که علیرضا بیرانوند با خروج به موقع اجازه نداد دروازه اش تهدید شود. بیرانوند دو بار روی پای بازیکن حریف آمد که دفع توپ منجر مصدومیت وی شد. 

* دقیقه ۴۵: تیم ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شد که این ضربه را علیرضا جهانبخش زد اما توپ او با فاصله اندکی به بیرون رفت. 

نیمه دوم؛
شروع نیمه دوم هم مثل نیمه اول با برتری ایران بود و شاگردان ویلموتس تلاش کردند از خط دفاعی پرتعداد میزبان عبور کنند اما قرمزپوشان اجازه این کار را ندادند تا توپ بیشتر از یک سوم دفاعی تیم هنگ کنگ در جریان باشد.

* دقیقه ۵۴: حرکت عالی و تماشایی علیرضا جهانبخش به داخل محوطه جریمه حریف و ارسال پاس زمینی و عرضی برای کریم انصاریفرد این بازیکن را در موقعیت گل قرار داد که ضربه آرام و دقیق او دومین گل را برای شاگردان ویلموتس به همراه داشت. 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مرحله مقدماتی جام جهانی ایرا هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!

پرسپولیس با برتری پرگل در خانه نفت، و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر بیست‌وسوم صعود کرد تا در انتظار توقف آبی‌ها در دیدار فردا باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی سه بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (63-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (76-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (76-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار 52 امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

شرح گل‌ها 

دقیقه ۸ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال امید عالیشاه از روی نقطه کرنر درست روی سر دانیال اسماعیلی‌فر فرود آمد و این مدافع پیش‌تاخته، دروازه نفت آبادان را بدون مزاحمت باز کرد.

دقیقه ۶۶ / گل دوم برای پرسپولیس؛ عیسی آل‌کثیر داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پای راست و یک ضربه دیدنی، دروازه آبادانی‌ها را برای بار‌ دوم باز کرد.

دقیقه ۷۱ / گل سوم برای پرسپولیس؛ حسین کنعانی‌زادگان به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه پیام پارسا را باز کرد.

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه ٣ بازی پرسپولیس در شرایطی صاحب ضربه کرنر شد که ارسال مهدی ترابی با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد و سنگربان صنعت نفت مانع گلزنی زود هنگام سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ١١ بازی عالیشاه سازنده گل سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت شدید ، از زمین بازی خارج شد و وحید امیری به جای او وارد میدان شد.

دقیقه ١٨ صنعت نفت در یک موقعیت خوب صاحب ضربه ایستگاهی شد که امیررضا رفیعی موفق به مهار این ضربه شد.

دقیقه ۲۴ رفیعی شوت سرکش و تماشایی طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها را مهار کرد. 

دقیقه ٩٠ شوت سرکش میثم تهی‌دست به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا نفت در امر گلزنی ناکام باشد و رفیعی دروازه بان جوان ، چهارمین کلین شیت خود را ثبت کند.

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)