Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@16:15:01 GMT

فیلم/ تهیه و توزیع 1000 غذای نذری میان عزاداران جازموریان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۸۱۳۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا جازموریان هم نمک استان کرمان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!

فسیل ۱۵ متری ماری غول‌پیکر و باستانی در یک معدن در هند کشف شد. دانشمندان ۲۷ مهره ستون فقرات این مار را پیدا کرده‌اند که برخی از آنها در شرایط بسیار خوبی باقی مانده‌اند.

آنها این مار را «Vasuki indicus» نام نهاده‌اند و باور دارند که ظاهری شبیه به پیتون‌های امروزی داشته و همانند آنها غیرسمی بوده است.

معدن زغال‌سنگی که این فسیل شگفت‌انگیز در آن کشف شد در غرب استان گجرات در هند واقع شده است.

با توجه به اندازه بسیار بزرگ مار می‌توان انتظار داشت که این شکارچی همانند پیتون و آناکوندا‌های امروزی با حمله‌ای ناگهانی طعمه را گیر می‌انداخته و با فشاری خرد کننده نفسش را می‌بریده است.

پژوهشگران تخمین می‌زنند که این مار غول‌پیکر حدود ۱۵ متر طول و بیش از هزار کیلوگرم وزن داشته است.

تا پیش از این از تایتانوبوآ که فسیلش در سال ۲۰۰۹ در معدنی در شمال کلمبیا پیدا شده به عنوان بزرگترین مار تاریخ طبیعت نام برده می‌شد که بر اساس تخمین‌ها تا بیش از ۱۳ متر طول و ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن داشته است.

اکنون در طبعیت مار‌های پیتون آسیایی با طول بیش از ۱۰ متر هم یافت می‌شوند و در اعماق جنگل‌های آمازون نیز مار‌های عظیم‌الجثه آناکوندا زندگی می‌کنند که هر چند به طول پیتون نمی‌رسند، اما وزن بیشتری دارند.

منبع: گاردین

tags # مار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • مطالعات جدید برای ایجاد توازن میان مناطق غنی و فقیر درون استان ها / شاخص های توسعه درون استان‌ها نامتعادل توزیع شده اند
  • بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟