Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خرمشهر، سرهنگ همت اله ترکارانی روز سه شنبه با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در این رابطه گفت: فرد مذکور هنگام ورود به بیمارستان ولیعصر خرمشهر با کادر درمانی، عوامل نگهبانی درگیر شده و باپرتاپ صندلی به سمت پرستاران و پاره کردن پرونده‌های پزشکی بیماران باعت اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مرد که  تعادل روحی نداشت با یکی از ماموران انتظامی درگیر شده و او را از ناحیه انگشت دست مصدوم کرد.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: نامبرده به اتهام اخلال درنظم عمومی، تخریب، ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، توهین و فحاشی به ماموران بازداشت و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید:دستگیری اعضای بزرگترین شبکه تصادفات ساختگی کشور

او ادامه داد: مامور انتظامی حسب وظیفه ذاتی و به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی در محیط درمانی با شخص خاطی برخورد کرده و قصوری متوجه وی نیست.

  فرد مذکور به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف به بیمارستان ولیعصر (ع) خرمشهر مراجعه کرده و باعث بر هم زدن نظم عمومی در این بیمارستان شده است که بازداشت شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

عامل اخلال در بیمارستان دستگیر شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز